הרב שרקי על מכתב הרבנים בו חתם: הפרט הכי חשוב לא צויין

הרב מגיב למכתב בכירי הרבנים מהציונות הדתית שקרא לשחרור החטופים, גם במחיר של עסקה אחראית. "את זה יש להשאיר לשיקול דעתה האחראי של הממשלה". עוד הוסיף: "

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/24 12:45 ו בתשרי התשפה | עודכן בתאריך 08/10/24 14:02

הרב שרקי על מכתב הרבנים בו חתם: הפרט הכי חשוב לא צויין
הרב אורי שרקי, מסרים בערבית, צילום: עמותת "ברית עולם", www.ravcherki.org

הרב אורי שרקי מגיב למכתב הרבנים שפורסם מוקדם יותר היום (ג'), בו שורת רבנים בכירים בציונות הדתית והוא ביניהם, קראו לשחרור החטופים, במחיר של עסקה "אחראית". "בעניין המכתב", כתב הרב, "לא צויין כלל מה המחיר של עסקה ראויה. את זה יש להשאיר לשיקול דעתה האחראי של הממשלה".

"חתמתי מתוך הנחה שפועלים מתוך תיאום עם הממשלה ולא נגדה"

עוד הוסיף הרב וכתב: "החתימה היתה לפני שבועיים. מישהו החליט לפרסם אותו עכשיו. נעשה פה שימוש לא ראוי באמירה עקרונית שעיסקה היא אפשרית". על נסיבות החתימה שלו על המכתב כתב הרב: "חתמתי מתוך הנחה שהחותמים החשובים פועלים מתוך תיאום עם הממשלה ולא נגדה".

מכתב הרבנים

מכתב הרבנים צילום: צילום מסך

מכתב הרבנים - לרגל השנה החדשה

לרגל השנה החדשה, שורת רבנים בכירים בציונות הדתית קוראים לממשלה לפעול כנגד החמאס בכל דרך שתידרש על מנת להשיב את החטופים - לרבות "הסכם אחראי", שבו לא תהיה פגיעה וסכנה לביטחון המדינה.