ברקע הציפייה לתגובה ישראלית על מתקפת הטילים האיראנית בתחילת החודש, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט קורא לתקוף את מתקני הגרעין. "עכשיו, כשזרועות תמנון הטרור האיראני, חיזבאללה וחמאס, הזרועות החזקות ביותר הן ממש מוחלשות, יש לנו לראשונה את היכולת לפעול כנגד איראן בלי לחשוש מתגובה איומה ובלתי נסבלת".
בנט: "בידינו להבטיח את עתיד הילדים שלנו והנכדים שלנו"
"בידינו לפגוע קשות בגרעין האיראני שמטיל צל כבד על עתידנו", אמר בנט, "בידינו להבטיח את עתיד הילדים שלנו והנכדים שלנו. משטר הטרור והרצח האיראני ניצב לראשונה חשוף ופגיע. גם העם האיראני משווע להפלתו. זהו חלון הזדמנויות חד פעמי בו יש לנו גם את הלגיטימציה וגם את היכולת לפגוע קשות במשטר האיראני ובתוכנית הגרעין שלו".
לתקוף את תכנית הגרעין האיראנית ואת מוקדי המשטר עכשיו.
— Naftali Bennett נפתלי בנט (@naftalibennett) October 8, 2024
אסור להחמיץ את ההזדמנות. pic.twitter.com/UlHILkNTyZ