במסגרת ציון שנה למלחמת "חרבות ברזל" הבוקר (ב') נערכה פעילות מבצעית נרחבת בבתי הסוהר הביטחוניים ברחבי הארץ, במטרת לחזק את המשילות ולהגביר את ההרתעה. במסגרת הפעילות שהתקיימה במקביל בחמישה מתקני כליאה בהם מוחזקים מחבלים, הלוחמים פרצו לתאי האסירים, ערכו חיפושים נרחבים וניידו אסירים בין מתקני הכליאה.
בפעילות לקחו חלק לוחמי הכליאה של היחידות במחוזות צפון, מרכז ודרום, כוחות יחידת העילית "מצדה", נחשון, יחידות מרכזיות וימ"ר בתי הסוהר. נציב בתי הסוהר רב גונדר קובי יעקובי התלווה לכוחות בפעילותם באחד מבתי הסוהר במחוז מרכז. משב"ס נמסר: "שירות בתי הסוהר פועל וימשיך לפעול לאורך כל השנה לשמירה על ביטחון הסגל והציבור תוך חתירה למגע וסיכול איומים".
לוחמי שב"ס צילום: דוברות שירות בתי הסוהר