השיגורים לעבר ישראל אינם נפסקים ולא רק מלבנון. הערב (ד') אזעקות נשמעו בעיר אילת בעקבות חדירה של שני כלי טיס בלתי מאוישים. הכלים שהגיעו ממזרח זוהו על ידי האמצעים הטכנולוגיים של צה"ל ומערכת הביטחון. בהמשך לזיהוי ספינת טילים של חיל הים מסוג "סער 5", יירטה כלי טיס בלתי מאויש אחד וזוהתה נפילה של כלי טיס בלתי מאויש נוסף במרחב העיר אילת. למעט 2 פצועים במצב קל מאוד, לא ידוע על נפגעים נוספים.
יירוט בעזרת מערכת קלע דוד
מוקדם יותר במהלך היום יירטו לוחמי ההגנה האווירית מגדוד 66 טיל קרקע-קרקע ששוגר משטח לבנון לעבר אזור גוש דן, לראשונה מאז פרוץ המלחמה. הטיל שיורט הוא עוד תזכורת להחרפת המאבק בין חיזבאללה וישראל אשר נראים בו טווחי ירי מצד חיזבאללה שלא נראו בעבר.