רונה קייזר, ראש אגף טכנולוגיות דיגיטליות ודאטה ביקשה לסיים את תפקידה. ממשרד הבריאות נמסר כי ההחלטה של קייזר לסיים את תפקידה במשרד הבריאות התקבלה על אף שמשטרת ישראל והפרקליטות הודיעו כי החקירה בעניינה נסגרה מחוסר אשמה ונציב שירות המדינה הנחה להחזירה לתפקידה.
"פעילותה בתקופת הקורונה אפשרה למשרד ולכלל המשק להתמודד בצורה מרשימה"
"מנכ"ל משרד הבריאות הודה לרונה על המסירות והמקצועיות שהפגינה בשנותיה במשרד, אשר הביאו את יכולות הדאטה והדיגיטל של משרד הבריאות למחוזות מתקדמים. כמו כן, פעילותה בתקופת הקורונה אפשרה למשרד ולכלל המשק להתמודד בצורה מרשימה עם מגפת הקורונה, המנכ"ל מצר על התקופה שעברה על רונה בשנה האחרונה ומאחל לה הצלחה בהמשך הדרך".