צה"ל הודיע הבוקר (ו') לתושבי הצפון על הסרת המגבלות שהוטלו עליהם אמש, ובניהם ההוראה להישאר בסמיכות למרחב המוגן. בין היישובים: מועצה אזורית מרום גליל, גליל עליון, קריית שמונה, מטולה, מבואות חרמון, יסוד המעלה, חצור הגלילית, ראש פינה, צפת, מטולה וביישובי צפון הגולן מקו קצרין וצפונה.
כזכור, צה"ל פתח אמש בגל תקיפות נרחב בדרום לבנון נגד יותר מ-100 מטרות, באזור מחמודיה מצפון לנבטיה, ובאזור עישיה וריחאן בדרום לבנון. גל התקיפות מגיע ברקע החלטת הצמרת המדינית והביטחונית על הגברת עוצמת האש נגד חיזבאללה.
במקביל, שבע נפילות אותרו במטולה לאחר מטח רקטות כבדות ששיגר חיזבאללה. באירוע נפגעה חברת כיתת כוננות באורח קל ונזק כבד נגרם לתחנת מד"א ביישוב. בנוסף תושבים ביישוב דיווחו על הפסקת חשמל עקב פגיעה בכבלי חשמל ביישוב.