ראש המועצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ התראיין הבוקר (ו') לרדיו 103FM ושוחח על השקפתו לגבי המצב בצפון. זלץ התייחס בביקורת להתנהלות הממשלה בפן התקציבי כלפי תושבי הצפון וטען להתנהלות רשלנית: "לפני ארבעה חודשים התקבלה החלטת ממשלה על תוכנית לצפון עם 3.5 מיליארד שקלים השנה, ועוד 3.5 מיליארד בשנה הבאה. זה הכול קשקוש מקושקש. אף אחד ממשרדי הממשלה שתוקצבו אפילו לא התחיל להכין את התוכנית הזאת".
זלץ מפתיע בפרשנותו לגבי שינוי המצב בצפון
באופן מעט לא שגרתי ביחס להתבטאויות עבר של ראשי מועצה אחרים מהצפון, זלץ הביע הסתייגות מסוימת לשאלה מה יש לעשות בגבול הצפון והאם רק עימות צבאי רחב עם חיזבאללה יביא לשינוי: "מה שאני יכול לומר הוא שתמונת הסיום של המלחמה הזאת תשפיע מי יחזור, כמה יחזרו ואיך ייראה הצפון בשנים הבאות. בסופו של דבר יהיה הסכם. אם ההסכם שיתקבל בלי אירוע צבאי הוא הסכם מאוד דומה לכזה שיתקבל לאחר אירוע צבאי, אני לא בטוח שהמחיר האזרחי, הצבאי, יהיה נכון לשלם אותו".