ליאל אברהם, זוגתו של החטוף שנרצח אורי דנינו ז"ל, ספדה אתמול (ב') בכאב בחשבון האינסטגרם שלה לאהובה: "זכיתי להרגיש אותך בכל רגע בשבי, ממש עד הרגע האחרון הלוואי והיה בי את הכוח להשלים עם כך שכל החלומות שלנו נגדעו, שסיפור האהבה של "אורי וליאל" נרצח ועכשיו הם קבורים איתך לנצח".
ששת החטופים שנרצחו בשבי חמאס, צילום: דובר צה"ל ו-canva
"לעולם לא אוכל להכיל את תחושת ההחמצה"
בת הזוג המשיכה וכתבה: "לעולם לא אוכל להכיל את תחושת ההחמצה, כמעט וחזרת להיות הנצח שלי. חיכיתי לאהוב אותך מהיום שבו נולדתי ועד היום בו נפגשנו לראשונה. אחרי חיכיתי לפגוש אותך עוד 330 ימים כדי לאהוב אותך שוב, ועכשיו נותר לי לחכות עוד חיים שלמים כדי שנוכל לחזור להיות אחד לנצח".
"לעולמי עד אשא בגאווה את היותי בחירת ליבו של אורי דנינו"
לבסוף, כתבה: "תמיד אמשיך לדמיין את הרגע שבו שוב ניפגש כדי שאוכל להמשיך לנשום ולשרוד פה בלעדייך. אני מבטיחה שבכל גלגול שאחזור אשוב ואחפש אותך. לעולמי עד אשא בגאווה את היותי בחירת ליבו של אורי דנינו, לנצח תישאר אורי אהובי ואני ליאל אהובתך".