עבד אל-מאלכ דהאמשה, שהיה חבר וסגן יו"ר הכנסת מטעם מפלגת רע"מ, התראיין לאחרונה לתוכנית טלוויזיה בכאן בערבית ושם אמר כי "נתניהו הפסיד את המלחמה כבר ב-7 לאוקטובר, על מה הוא שולח כוחות צבאיים לחברון, טול כרם וג'נין, הרי הוא כבר הפסיד את המלחמה". עוד הוסיף ואמר: "ב-11 חודשים נתניהו לא חיסל את חמאס, אלא מחסל אזרחים ותושבי עזה ילדים נשים וזקנים".
"רצח אזרחים ואונס נשים ושריפת תינוקות בידי חמאס אלו המצאות בלבד"
כמו כן, בראיון נוסף שנערך לפני מספר ימים לתוכנית "פוליטיקה" הוסיף ואמר: "העם הפלשתיני כבר מדמם 100 שנה. החטופים הם שבויי מלחמה. חמאס ב-7 לאוקטובר נכנס כדי לשחרר האסירים שלהם בלבד". סגן יו"ר הכנסת לשעבר המשיך ואמר: "תראו לי תמונה אחת של אנשי חמאס ששרפו אנסו או רצחו נשים ותינוקות. חמאס לחמו מול הצבא והמשטרה ולקחו שבויי מלחמה שהם אנשי צבא ומשטרה בלבד. רצח אזרחים ואונס נשים ושריפת תינוקות בידי חמאס אלו המצאות בלבד".