חתימה היסטורית: המהלך שישפר את שירותי הבריאות בנגב

בית חולים חדש בבאר שבע יוצא לדרך: שר האוצר סמוטריץ' ושר הבריאות בוסו חתמו על היתרים לבניית בית חולים חדש בבאר שבע שצפוי להכיל בסופו של התהליך כ-600 מיטות אשפוז

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/24 18:59 ה באלול התשפד

חתימה היסטורית: המהלך שישפר את שירותי הבריאות בנגב
מחלקה לטיפול נמרץ. ארכיון, צילום: אלי כהן

בשורה בתחום הבריאות לתושבי הנגב: שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' ושר הבריאות, אוריאל בוסו, חתמו היום (א') על ההיתרים הנדרשים להקמת בית החולים החדש בבאר שבע. בהמשך להחלטת הממשלה שכבר התקבלה בנושא. במסגרת החתימה ניתנו היתרים לתאגידי שיבא להקמת בית החולים החדש בבאר שבע וכן היתר לקופות החולים מאוחדת ולאומית. ההיתרים נדרשים כדי שהשותפים בהקמת בית החולים יוכלו להתחיל את מלאכת התכנון וההקמה.

בית החולים יכלול כ-600 מיטות

הקמת בית החולים החדש בבאר שבע צפויה להביא לשיפור משמעותי באיכות שירותי הבריאות לתושבות ותושבי הדרום, לצד המשך העמקת הטיפול בקהילה והקמת בית החולים החדש באופן המהיר, היעיל והאיכותי ביותר. בית החולים אמור לכלול בסיום התהליך כ-600 מיטות ואת מגוון השירותים שישתלבו בשירותי האשפוז והקהילה בדרום הארץ.