המאבק על סניף בני עקיבא רעננה: ביום שני בשעת לילה ננעל סניף בני עקיבא ברעננה ובמקום הוצבו מצלמות אבטחה. נעילת הסניף מגיעה על רקע מאבק בין התנועה לבין הפועל המזרחי והבית היהודי על השליטה במבנה. היום (ד') יצאו החניכים להפגין מול בניין העירייה ודרשו פתרון. על השלטים נכתב: "דורשים פתרון", "אין לי סניף אחר".
הפגנת החניכים צילום: ללא
בשיחה עם "חדשות כיפה" אמר מזכ"ל בני עקיבא, יגאל קליין, כי המאבק הציבורי רק בתחילתו וכי הם מתכוונים להפגין מול ביתם של המעורבים במכירה. "האשמים הם הפועל המזרחי והבית היהודי. נפגין מול בתים פרטיים. כדי לסגור חובות עבר הם מוכנים למכור מבנה שיש בו סניף של בני עקיבא ובית כנסת בלי לעדכן. לא יכול להיות שאנשים שמתהדרים בערכים של עם, תורה וארץ לא רואים את זה".