כוחות, צה"ל שב"כ ומשטרת ישראל פתחו הלילה (ד') במבצע לסיכול טרור בג׳נין ובטול-כרם. במהלך הלילה, חיסלו כלי טיס של צה"ל שלושה מחבלים בג'נין אשר היוו איום על הלוחמים בשטח, על הקרקע, מסתערבי מג"ב איו"ש חיסלו שני מחבלים חמושים נוספים. בנוסף עצרו הלוחמים מבוקשים, איתרו והחרימו אמצעי לחימה וציוד צבאי נוסף, וגם השמידו מטענים שהוכנו מראש בצירים במרחב.
פעילות שוטרי מג"ב בשומרון | צילום: דוברות המשטרה
פעילות צה"ל גם במרחב הבקעה
לצד המבצע בשומרון, פתחו במקביל הכוחות במבצע מוסק במרחב פרעה שבחטיבת הבקעה והעמקים במהלכו כלי טיס תקף וחיסל מהאוויר ארבעה מחבלים חמושים אשר סיכנו את הכוחות בשטח. הלוחמים החרימו אמצעי לחימה, חשפו והשמידו מטענים מתחת לצירים במרחב.