דובר הבית הלבן ג'ון קירבי מסר הערב (ג') כי הם מאמינים שאיראן מוכנה ומתכוונת, לאחר חודש של איומים, לפתוח במתקפה על ישראל. עוד הוא טען כי ארה"ב מסרה לאיראן שלא כדאי לה לתקוף ולפתוח במלחמה אזורית רחבה, וכי האמריקנים יגנו על ישראל במקרה של מתקפה.
הבית הלבן: איראן מוכנה למתקפה על ישראל
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו