מבקר הטלוויזיה של עיתון "הארץ", רוגל אלפר, פרסם אמש (ב') טור נגד האם השכולה ללי דרעי. בעקבות הביקורת של אלפר, קצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני בה שירת בנה של דרעי, עדי אנגרט, צייצה גם היא דברי השתלחות בציונות הדתית.
אנגרט סולקה מצה"ל
אנגרט זומנה לבירור אצל המח"ט, עליו טענה בעבר כי מעודד לביצוע רצח עם. במהלך השיחה הובהר לקב"נית על ידי המח"ט כי "להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל". בתום הבירור הוחלט על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת. מדובר צה"ל נמסר בתום האירוע כי "לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום".
תגובתה של ללי דרעי לטור נגדה
עם יקר שלי,
— Laly Derai ללי דרעי (@lalyderai) August 27, 2024
1. הכל בסדר. לא התרגשתי ולא מתרגשת משנאה ובורות. הן לא תופסות ולא אמורות לתפוס מקום בנפש שלנו.
2. תראו איזה דבר מדהים זה החיים: אפילו לרוגל אלפר יש תועלת. עובדה: בזכותו נחשפנו לעיוות המוסרי שנקרא ''קב''נית שמתעבת את המטופלים שלה ואת הערכים לשמם הם נלחמים" ובע''ה…
קב"נית חטיבת אלכסנדרוני: "מה מזעזע במה שהוא כתב?"
כזכור, הכותרת לטורו של אלפר הייתה "ללי דרעי מפגינה שביעות רצון ממות בנה, ואיש אינו מוחה", כותרת איתה הסכימה אנגרט. "מה מזעזע במה שהוא כתב? לא היית מאמין אבל יש בישראל תרבויות שבשבילן המוות אינו תכנית עבודה", ענתה למגיב שתהה על התמיכה שלה באלפר. כת של אוכלי מוות".