החזית הצפונית: הלילה (ב') נורה מטח לעבר יישובי הצפון באזור מרחב כברי שבגליל המערבי. כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון זוהו וכן זוהו מספר נפילות בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים כלשהם מהירי. בתגובה, השיב צה"ל באש ותקף את מקורות הירי. לאחר הירי הוציא ארגון הטרור חיזבאללה הודעה בה לקח אחריות על המטח. בהודעתו טען הארגון כי ביצע ירי קטיושות לעבר מפקדת האוגדה המרחבית באזור.
-
עוד באותו נושאבהלה בביירות לאחר חיסול בכיר חיזבאללה: רבים עזבו את האזור - "שקט של לילה"
10/08/24 21:41
בעקבות הנפילות - שריפות פרצו בכמה מוקדים
בעקבות הנפילות בשטחים הפתוחים, פרצו שריפות בכמה מוקדים באזור. במסגרת המאמצים לכיבוי השריפות, פעלו הלילה ארבעה צוותי כיבוי בפיקודו של מפקד תחנת זבולון, טפסר משנה קובי מזרחי והצליחו להשתלט על הדליקה. כזכור, רק לפני שישה ימים חצו מלבנון באותו אזור כטב"מים של חיזבאללה באירוע שהוביל לפציעתם של כמה אנשים בהם גבר שנפצע קשה.