המשבר הבא מול ארגון המורים: משרד החינוך משיק תוכנית חדשנית להעסקת "מומחים" חיצוניים שאינם מורים בבתי ספר היסודיים וחטיבות הביניים. על פי התוכנית, ל"מומחים" המועסקים בה יוצע שכר גבוה פי שניים משכרו של מורה מתחיל המועסק דרך משרד החינוך וכן יינתנו לו תנאי העסקה שונים. ארגון המורים כבר הביע את התנגדותו למהלך. על פי דיווח של העיתונאי לירן כוג'הינוף.
-
עוד באותו נושאמכה של חצי מיליארד: המהלך שאושר סופית נגד החינוך החרדי
01/08/24 15:37
תוצאה של הסכם השכר עם הסתדרות המורים
התוכנית היא תוצאה של הסכם השכר בין הסתדרות המורים ומשרד האוצר שנחתם לפני שנתיים, אז הוסכם ש- 6% מהמורים יועסקו באופן שכזה. בארגון המורים לעומת ההסתדרות כבר הביעו התנגדות למהלך. הארגון, בראשות רן ארז, כבר מצוי כזכור במאבק מול משרד החינוך על רקע ניסיונותיו להעלות את שכר המורים בין היתר דרך הימנעות מחשיפת ציוני המגן לתלמידי התיכונים.