בשורות משמעותיות לתושבי גוש דן ולמבלים באזור: חברת תבל שמפעילה את פעילות הרכבת הקלה במרכז הארץ, הודיעה כי החל מהיום (ד') ולמשך כל חודש אוגוסט כולו, פעילות הקו האדום של הרכבת הקלה במרכז הארץ תוארך בכל יום עד השעה 2:00 בלילה. הדבר יאפשר הגעה מהירה ובטוחה למוקדי הבילוי בעיר וחזרה מהם.
הרכבת הקלה בגוש דן, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
פירוט פעילות הקווים:
R3 – מקריית אריה (פ"ת) לאליפלט (ת"א): הרכבת האחרונה תצא בשעה 1:40, ותגיע לתחנת אליפלט בשעה 02:05.
R3 – מאליפלט לקריית אריה: הרכבת האחרונה תצא בשעה 1:40, ותגיע לתחנת קריית אריה בשעה 02:00.
R2 – מקוממיות (בת-ים) לקריית אריה (פ"ת): הרכבת האחרונה תצא בשעה 00:50, ותגיע לתחנת קריית אריה בשעה 02:05.
R1 – מתחנה מרכזית פתח-תקווה לקוממיות: הרכבת האחרונה תצא בשעה 00:50, ותגיע לתחנת קוממיות בשעה 02:05.
R1 – מקוממיות ועד תחנה מרכזית פתח-תקווה: הרכבת האחרונה תצא בשעה 00:35, ותגיע לתחנה מרכזית פתח-תקווה בשעה 01:50.