החל מהיום (ה') רחוב אגריפס יהפוך לחד סטרי בימי חמישי ושישי ובחלקו ישמש כמדרחוב. הפיילוט נועד להגביר את הבטיחות להולכי הרגל ולשפר את איכות חיי תושבי השכונה וסוחרי השוק. זאת לאחר הודעה רשמית של עיריית ירושלים בנושא בחודש שעבר.
הדמייה, רחוב אגריפס | צילום: איקן - מס מדיה
הפיילוט יימשך כשלושה חודשים ובמהלך תקופה זו תקיים העירייה תחקור ולמידה
הפיילוט יפעל, כאמור, בכל יום חמישי ושישי, מהשעה 18:00 ועד לשעת כניסת השבת ביום שישי. תנועת האוטובוסים בציר שייסגר תימשך כסדרה במסלולים עוקפים. כמו כן, תתאפשר כניסת ויציאת רכבים מהרחובות המתחברים לרחוב אגריפס. הפיילוט יימשך כשלושה חודשים ובמהלך תקופה זו, תקיים העירייה מפגשים שבועיים לתחקור ולמידה, זאת במטרה לתת מענה לכלל הצרכים של תושבי השכונה, הסוחרים ומבקרי האזור.
משה ליאון: "צעד משמעותי לשיפור הבטיחות"
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זהו צעד משמעותי לשיפור הבטיחות, הנגישות וחווית המבקרים באזור. התוכנית תסייע להפחתת עומסי התנועה, תגדיל את מרחב ההליכה ותאפשר חוויית ביקור בטוחה ונעימה יותר בשוק".