צפו: סגן הרמטכ"ל הצטרף לחילוץ פצועים מלב עזה
במהלך הלחימה בעזה, פגע טיל נ"ט במספר לוחמים ביניהם סגן ד׳, קצין ביחידת עוקץ. לוחמי יחידה 669 הגיע לחלץ אותו בטיסה מעומק הרצועה. אליהם הצטרף סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם. בשיחה עם הפצוע הודה: "אמרנו בהתחלה, איזה באסה. הכנסנו למסוק חייל מת"
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו