אחרי מאבק של הצוות הרפואי על חייו של המטופל בן ה-26 שנדבק באמבה "נגלריה פאולרי" המכונה "אמבה אוכלת מוח", היום (א') נקבע מותו בבית החולים בילינסון. מבית החולים נמסר: "מרגע האשפוז, השתמשו הצוותים הרפואיים בכל העומד לרשותם, כולל טיפול תרופתי והתערבויות כירורגיות במטרה להציל את חייו של המטופל - אך מצבו הוסיף להתדרדר. יהי זכרו ברוך".
נקבע מותו של הצעיר שנדבק ב"אמבה אוכלת מוח"
אהבתם? עוד תכנים בלעדיים באפליקציה של כיפה. הורידו עכשיו