שלושה מתלמידי ישיבת ההסדר בשעלבים נפלו באסון הנמ"רה: "אנחנו בכאב גדול"
באסון הנמ"רה ברפיח נפלו שלושה מתלמידי ישיבת ההסדר בשעלבים: יקיר יעקב לוי, שלום מנחם ואליהו משה צימבליסט זכרם לברכה. בראיון לאיטה גליקסברג בחדשות הערב של כאן 11 מספרים ראשי הישיבה והחברים ללימוד על האובדן הנורא
אוהבים אוכל טוב? הצטרפו עכשיו לקבוצת הוואטסאפ שלנו