עמית סגל נגד יאיר נתניהו: "מגעיל"

הפרשן הפוליטי הגיב לסערת סרטון הסרבנות שהפיץ בנו של ראש הממשלה וכינה אותו: "מגעיל". סגל הזכיר לעוקבים את קריאותיו של יאיר גולן שעודד גם הוא סרבנות ותקף: "תומכי סרבנות ומנרמליה שמזדעזעים מזה ולא מזה - רואים לכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/24 21:55 יז באייר התשפד

עמית סגל נגד יאיר נתניהו: "מגעיל"
עמית סגל., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיב הערב (שבת) לסערת סרטון הסרבנות שקורא למרד ברמטכ"ל אשר הפיץ מוקדם יותר בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, וכינה אותו: "מגעיל". בציוץ שהעלה ל-"X" כתב סגל: "בנו של ראש ממשלה שמעודד סרבנות - מגעיל". עם זאת סגל הזכיר לעוקבים את קריאותיו של סגן הרמטכ"ל לשעבר, יאיר גולן, וכתב כי הן מגעילות לא פחות לסיכום הבהיר הפרשן הפוליטי: "תומכי סרבנות ומנרמליה שמזדעזעים מזה ולא מזה - רואים לכם".

יאיר נתניהו שיתף סרטון המאיים בסרבנות

כזכור, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שיתף במהלך השבת תיעוד בו איים לוחם מילואים בסרבנות במקרה של העברת השלטון בעזה מידי צה"ל. "אנחנו חיילי המילואים לא מתכוונים למסור את המפתחות לאף יישות פלסטינית, חמאס, פת"ח או כל רשות ערבית אחרת, חיילי המילואים מאחוריך ואנחנו רוצים לנצח". בהמשך הסרטון איים לוחם המילואים: "אני מודיע לך יואב גלנט אם לא נלך עד הניצחון מאה אלף חיילי מילואים יישארו על הגדר ולא נזוז ממנה. נקרא לעם ישראל להגיע לעזה ונקשיב רק למנהיג אחד - לא לרמטכ"ל, לא לשר הביטחון, אלא רק לראש הממשלה".

התגובה של נתניהו: "דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו"

בתגובה לאיומים החריפים, בלשכת ראש הממשלה התנערו באופן חלקי מתוכן הסרטון: "ראש הממשלה הזהיר פעמים רבות מפני הסכנות שבתופעת הסרבנות והגישה המתירנית כלפיה" נכתב בהודעת הלשכה. "ראש הממשלה עקבי בעמדתו זו, הוא דוחה על הסף כל גילוי של סרבנות מצד כלשהו, ומצפה מכל המערכות לטפל בהם באופן שוויוני".