תחקיר "המקור": "מירי רגב דירגה ראשי רשויות על סמך מידת היכולת לעזור לה בפריימריז"

בתחקיר ששודר בערוץ 13, נחשפו לכאורה מסמכים המעידים על "שיטת הרמזור" של שרת התחבורה מירי רגב, בה היא מדרגת פעילי ליכוד על פי מידת היכולת לעזור לה בפריימריז. מטעמה של השרה נמסר בתגובה לתחקיר: "מדובר באוסף של שקרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/24 07:32 טז באייר התשפד

תחקיר "המקור": "מירי רגב דירגה ראשי רשויות על סמך מידת היכולת לעזור לה בפריימריז"
מירי רגב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בתחקיר "המקור" של ערוץ 13 ששודר אמש (ה'), חשף העיתונאי רביב דרוקר שורת מסמכים, התכתבויות, והקלטות של השרה מירי רגב וסביבתה הקרובה. בנוסף התראיין לתוכנית בראיון בלעדי יונתן יהוסף, מי שכיהן כראש המטה המקצועי של שרת התחבורה מירי רגב.

שיטת "הרמזור" של מירי רגב

על פי תחקיר "המקור" ששודר כאמור בערוץ 13, נחשפו מסמכים לפיהם קיים בלשכת רגב דירוג של ערים ויישובים בשיטת "רמזור" על פי מידת היכולת של ראשי רשויות ואנשים מרכזיים ברשות לסייע לרגב בפריימריז. יהוסף: "זה נקבע בעצם לפי שילוב של תוצאות הפריימריז שמירי רגב קיבלה בבחירות האחרונות בליכוד, ירוק זה רשויות שצריך לתת להן, צריך להילחם בשבילן. צהוב זה רשויות שאם אפשר נחמד. אם נראה שהאוצר זורם איתנו - סבבה. אם לא, לא סוף העולם. לבן זה 'שלחו מכתבים, נדבר'".

השרה רגב חותמת על הפרוייקט, היום

השרה רגב חותמת על פרוייקט, צילום: מועצת בנימין

מירי רגב: "מדובר באוסף של שקרים"

מטעמה של השרה רגב נמסר בתגובה לתחקיר: "מדובר באוסף של שקרים, טענות שווא, חצאי אמת וסילוף של המציאות. צר לנו שהתבססתם על דבריו של יונתן, עובד לשעבר, שגנב מסמכים מלשכת משרד התחבורה כדי להכין תחקיר מכפיש ושקרי נגד שרת התחבורה. מכלול הטענות שהועלו נבדקו על ידינו, אחת לאחת, ונמצאו לא נכונות ברמה העובדתית. בידינו מסמכים השוללים את הטענות.