מוריו של אלי אמסלם שנפל בעזה סופדים: "היה מחובר לתורה, פעיל בבית חב"ד"

אתמול נפל לוחם צה"ל אליהו אמסלם מירי צלף בצפון רצועת עזה. בבית הספר בו גדל סופדים לילד החייכן שעלה מצרפת ונכנס ללב של כולם: "לא ויתר לעצמו אף פעם למרות קשיי השפה וקשיי ההסתגלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/24 08:56 טו באייר התשפד

מוריו של אלי אמסלם שנפל בעזה סופדים: "היה מחובר לתורה, פעיל בבית חב"ד"
אלי אמסלם ז"ל, צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

הרב יוני ברלין, מנהל אמית כפר בתיה ברעננה בו למד לוחם צה"ל, אלי אליהו אמסלם ז"ל שנפל אתמול (ד') מירי צלף צפון רצועת עזה, אומר כי בית הספר אבל על נפילתו של נער נפלא, שרצה לתרום לחברה, להגן על המדינה ועל עם ישראל ושילם על כך בחייו.

איזבל סוויד המחנכת של אלי בתיכון אמית כפר בתיה ברעננה מספרת כי "אלי היה נער מהמם בעל חיוך כובש שלא ויתר לעצמו אף פעם למרות קשיי השפה וקשיי ההסתגלות כעולה חדש הוא סיים את לימודיו בהצלחה וזכה לתעודת בגרות איכותית". היא מוסיפה: "תלמיד שחלם להיות חייל קרבי, נער שאהב ללמוד תורה והלך תמיד עם חיוך על השפתיים".

שלושת החללים ז"ל

שלושת החללים שנפלו אתמול, צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

"היה מחובר בכל מאודו לתורה, למצוות והיה פעיל בבית חב"ד"

"אלי נולד למשפחה אידאליסטית אשר עשתה עליה מצרפת וגדל להיות נער שובה לב, ערכי, אהוב ואוהב" ספד ירון כרמי שהיה מנהלו בתיכון. "הוא ידע שילך להיות לוחם, היה גאה בכך והאמין שזו חובתו. תלמיד למופת, שכיבד את הוריו ואת מוריו והצטיין בלימודים למרות שלא היה לו קל".

עדי צוברי, המנהלת והיועצת: "אלי היה אהוב על כל החברים, הוא אהב לטייל בארץ, היה מחובר בכל מאודו לתורה, למצוות והיה פעיל בבית חב"ד הפועל בקהילת העולים מצרפת ברעננה, בית הספר מחבק את הוריו ואת כל המשפחה בשעה כה קשה".