לוחם מילואים נפצע קשה בצפון רצועת עזה

לוחם מילואים בחטיבת כרמלי נפצע קשה ברצועת עזה ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, משפחתו עודכנה. הרמטכ"ל הרצי הלוי ביקר בג'באליה: "מוכנים לעשות גם מבצעים מסוכנים להחזיר את החטופים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/24 08:16 יד באייר התשפד

לוחם מילואים נפצע קשה בצפון רצועת עזה
הכוחות בעזה, צילום: דובר צה"ל

06:00 | לוחם מילואים נפצע קשה בצפון רצועת עזה:

המלחמה בצפון רצועת עזה: לוחם מילואים מגדוד 222, חטיבת כרמלי (2) נפצע אתמול (ג') באורח קשה במהלך היתקלות עם מחבלים בצפון הרצועה. הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

הרמטכ"ל בלב ג'אבליה: "מוכנים לעשות גם מבצעים מסוכנים להביא גופות חטופים"

אמש (ג') הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, ביקר בלב ג'באליה, שבצפון רצועת עזה, ופגש את המפקדים שהשתתפו במבצע חילוץ גופות החטופים לישראל. הרמטכ"ל קיים הערכת מצב וסיור עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 98, תת-אלוף דן גולדפוס ומפקדי החטיבות. במהלך הביקור הלוי הבהיר כי צה"ל ייקח סיכונים משמעותיים כדי לחלץ גופות חטופים. "אנחנו במלחמה שאמרנו בהתחלה שהיא תהיה ממושכת", פתח הרמטכ"ל.

"התחפרו כאן שנים להגנה, ולא מפרקים את זה בשבוע וגם לא בחודש" המשיך הלוי. "המשימה כפי שמפקד הפיקוד אמר היא להרוג כמה שיותר מפקדים, כמה שיותר מחבלים, להשמיד את התשתיות. הלחץ הזה, אנחנו מאוד רוצים, יעזור לנו גם ללחוץ להביא חטופים חיים ואנחנו מוכנים לעשות גם מבצעים מסוכנים ומסובכים כדי להביא גופות של חטופים שלנו חזרה לקבר ישראל. יש לזה ערך גדול מאוד ואני אומר לכם תדברו עם הלוחמים על הדברים האלה".