הנשיא הרצוג נגד בן גביר: "להימנע מציוצים חסרי בסיס"

נשיא המדינה חיים הרצוג התייחס לציוץ של בן גביר הבוקר, בו כתב כי "חמאס (אימוג'י לב) ביידן" ואמר: "חובה להמנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס, פוגעים באינטרס הבטחוני הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/24 12:12 א באייר התשפד

הנשיא הרצוג נגד בן גביר: "להימנע מציוצים חסרי בסיס"
בן גביר, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

בטקס לציון יום הנצחון על גרמניה הנאצית, נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לציוצו של בן גביר וטען: "חובה להמנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס". בתחילת דבריו אמר כי "זו הזדמנות להודות במיוחד לבנות הברית של מדינת ישראל גם היום, ובמיוחד לבת בריתנו הגדולה ביותר ארצות הברית של אמריקה. אני מבקש לומר תודה לנשיא ביידן שהוא ידיד גדול של מדינת ישראל שהוכיח את זה מיומה הראשון של המלחמה".

הנשיא הרצוג: "חובה להימנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס"

"בהקשר של חדשות הבוקר", אמר הרצוג, "חשוב לי לומר שגם כשיש ויכוחים ורגעים מאכזבים בין ידידים ובני ברית, יש דרך איך לברר את המחלוקות וחובה להמנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס, חסרי אחריות ומעליבים הפוגעים באינטרס הבטחוני הלאומי של מדינת ישראל".

הנשיא הרצוג: "אסור לחזור ל-6 באוקטובר"

הנשיא הרצוג: "אסור לחזור ל-6 באוקטובר", צילום: צילום: מעיין טואף/לע"מ

בן גביר: "אם טראמפ היה בשלטון, דברים היו מתנהלים אחרת"

כזכור, בחודש פברואר, איתמר בן גביר התראיין לתקשורת זרה, מאז נכנס לתפקידו כשר לביטחון לאומי. בשיחה עם "וול סטריט ג'ורנל", מותח בן גביר ביקורת על נשיא ארצות הברית: "במקום לתת לישראל גיבוי מלא, ביידן עסוק בסיוע הומניטרי לרצועה", ומוסיף, "אם טראמפ היה בשלטון, דברים היו מתנהלים אחרת".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368