בן גביר מגיב לפרסום: "זו הסיבה שבגללה קטי פרי לא נשארה בשב"ס"

השר לביטחון פנים הגיב לפרסום לפיו ראש ארגון הפשיעה עודה קוטייר צולם כשהוא שותה קפה עם סוהרים בלב חמ"ל מסווג של השב"ס. השר לביטחון לאומי מיהר להשליך את האחריות על נציבת השב"ס הקודמת איתה היה מסוכסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/24 09:55 א באייר התשפד

בן גביר מגיב לפרסום: "זו הסיבה שבגללה קטי פרי לא נשארה בשב"ס"
בן גביר וקטי פרי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עוד בטרם פרשה משירות בתי הסוהר, היו נציבת השב"ס הקודמת, קטי פרי והשר לביטחון לאומי בן גביר בסכסוך מתוקשר והחליפו לא אחת חילופי האשמות. הבוקר (ה') ברקע פרסום של העיתונאי אבישי גרינצייג על העבריין עודה קוטייר, תקף השר את פרי וטען כי זו אחת הסיבות בגללן פרי לא נשארה בשב"ס.

שותה קפה בחמ"ל מסווג: החיים היפים של ראש ארגון הפשיעה המסוכן

על פי הפרסום, ראש ארגון הפשיעה עודה קוטייר המרצה עונש מאסר ממושך, תועד כשהוא שותה קפה עם סוהרים בתוך חמ"ל מסווג של השירות באחד מבתי הסוהר בארץ. הפרסום המדובר רק חידד את חלק משיטות הפעולה של שירות בתי הסוהר ואת הביקורת הנמתחת עליו לפיו הוא מבקש לעצמו שקט תעשייתי אל מול העבריינים הכבדים.

בן גביר מאשים את הנציבה הקודמת

השר בן גביר כאמור, הגיב לפרסום וכתב בחשבון ה-X שלו: "זו הסיבה שבגללה קטי פרי לא נשארה בשב"ס". בשירות בתי הסוהר מסרו בתגובה לפרסום כי "ימים ספורים לאחר כניסתו של מ"מ נציב בתי הסוהר לתפקידו ולאור אינדיקציות חמורות שקיבל באשר להתנהלות שנמשכה שנים ארוכות מול ראשי ארגוני הפשיעה, מינה מ"מ הנציב ועדת חקירה אשר בחנה את החומרים וגבתה עדויות מקצינים ולוחמי כליאה. הוועדה צפויה להציג את מסקנותיה בפני מ"מ הנציב בימים הקרובים".