הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בגבול הצפון

צה"ל מתיר לפרסם כי סמ"ר חיים סבח, בן 20, מחולון, לוחם בגדוד 869, עוצבת הגליל (91), נפל בגבול הצפון מפגיעת פצמ"ר שנורה משטח לבנון. סבח הוא חלל צה"ל השלישי השבוע בגבול הצפון לאחר שבפגיעת כטב"ם נהרגו שני לוחמי צה"ל בתחילת השבוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/05/24 07:16 א באייר התשפד

הותר לפרסום: לוחם צה"ל נהרג בגבול הצפון
סמ"ר חיים סבח ז"ל, צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

גבול הצפון ממשיך להתחמם והבוקר (ה') הותר לפרסום כי לוחם צה"ל, סמ"ר חיים סבח, בן 20, מחולון, לוחם בגדוד 869, עוצבת הגליל (91), נפל במהלך פעילות מבצעית בצפון הארץ. האירוע הקשה התרחש מפגיעת פצמ"ר שירה חיזבאללה מלבנון.

שני לוחמי צה"ל נהרגו מפגיעת הכטב"ם

ביום שלישי התיר צה"ל לפרסם את שמותיהם של שני לוחמים שנפלו בתקיפת הכטב"מ במטולה: רס"ר (מיל') נחמן נתן הרץ, בן 31, מאלעזר, ורס"ר (מיל') דן קמחג'י , בן 31, מכפר האורנים. השניים היו לוחמים בגדוד סיור 6551, עוצבת חצי האש (551).

שני הלוחמים שנהרגו מוקדם יותר השבוע

שני הלוחמים שנהרגו מוקדם יותר השבוע צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

אלמנתו של נחמן ספדה: "בעל ואבא מושלם"

מאות בני אדם הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון ואלמנתו ג'ואנה ספדה בדמעות. "אהבת חיי, מון אמור. אני לא יודעת לתאר איך אני מרגישה. הלב שלי שבור. זכיתי בך, בעל ואבא מושלם. תמיד היית פה בשבילי. אני רוצה אותך עכשיו. אין לי כח, בא לי לראות את הפנים שלך עכשיו, אני צריכה חיבוק ממך עכשיו, שתעשה לי פרצופים שיצחיקו אותי, כמו תמיד" ספדה.

"היינו אחלה צוות" הוסיפה, "תמיד אהבנו אחד את השניה, כיבדנו. זה ידוע, זה ג'ואנה ונחמן. אבל אף פעם לא לבד. אתה החצי השני שלי, עכשיו כשאתה לא נמצא אני מרגישה אבודה. ה', תן לי כוח. האמנת שיהיו לנו חיים טובים, שנזדקן יחד, איך אני ממשיכה עכשיו?".