אחרי 6 שנות חקירה: כתב אישום נגד מיכאל בן ארי בגין הסתה לגזענות

הפרקליטות תובעת את חבר הכנסת לשעבר בגין הסתה לגזענות, לאחר שש שנים של איסוף חומרים. בן ארי הגיב: "אתם חבורה שמאלנית, אנטי ציונית, שרודפת את אנשי הימין ורודפת את מי שאומר את האמת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 17:44 כט בניסן התשפד

אחרי 6 שנות חקירה: כתב אישום נגד מיכאל בן ארי בגין הסתה לגזענות
מיכאל בן ארי, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

שנתיים לאחר שהודיעה הפרקליטות לחבר הכנסת לשעבר ד"ר מיכאל בן ארי כי נשקלת העמדתו לדין בגין הסתה לגזענות, היום (ג') מימשה הפרקליטות את האיום והגישה כתב אישום נגד בן ארי, שלא נבהל ומיהר להבהיר: "אני האחרון שמפחד מכם".

"אתם חבורה שמאלנית, אנטי ציונית, שרודפת את אנשי הימין"

"שש שנים הם אוספים חומרים נגדי, אולי סוף סוף ימצאו את המסה הקריטית שבעבורה הם פסלו אותי לכנסת" אמר חבר הכנסת לשעבר. "הכנופיה הזאת שם בפרקליטות אומרים עכשיו שיש להם חומרים נגדי, ואני מסתכל בחומרים ורואה את כל האזהרות שלי מפני ה-7 באוקטובר. 33 פעמים הם מצאו שאמרתי שיש לנו עסק עם אומה רצחנית, אז קחו עוד פעם" התריס, "יש לנו עסק עם אומה רצחנית".

"התרבות המוסלמית מהללת ומשבחת רוצחים, מהללת ומשבחת את המוות. מה זה אם לא אומה רצחנית? על העובדות אתם הולכים להעמיד אותי למשפט?" תהה בן ארי "אז אני מחכה למשפט הזה, ושם נברר סוף סוף את הדברים ונוכיח אחת ולתמיד שאתם חבורה שמאלנית, אנטי ציונית, שרודפת את אנשי הימין ורודפת את מי שאומר את האמת. במקום לשמוע לאזהרות שלי, אתם מעמידים אותי למשפט? אני האחרון שמפחד מכם".

"פרסם דברי הסתה לגזענות כלפי ערבים באשר הם"

כזכור, בשנת 2022 הודיעה הפרקליטות לחבר הכנסת לשעבר כי על דעת פרקליט המדינה והיועצת המשפטית לממשלה, נשקלת העמדתו לדין בכפוף לשימוע בגין פרסומים שיטתיים, החוזרים ונשנים של דברי הסתה לגזענות נגד ערבים באשר הם. על פי מכתב השימוע שנמסר לבן ארי במסירה אישית נכתב כי "במשך תקופה ממושכת של כשלוש שנים וחצי שתחילתן בסוף שנת 2017, בן ארי פרסם דברי הסתה לגזענות כלפי ערבים באשר הם, במעל לעשרים הזדמנויות שונות".