רס"ר נחמן הרץ ז"ל הובא למנוחות "האמנת שיהיו לנו חיים טובים, שנזדקן יחד, איך אני ממשיכה עכשיו?"

נחמן הרץ ז"ל, לוחם צה"ל שנפל בגבול הצפון בפגיעת הכטב"ם במטולה הובא למנוחות, אלמנתו ספדה בדמעות: " אני צריכה חיבוק ממך עכשיו, שתעשה לי פרצופים שיצחיקו אותי". אחותו אודליה ספדה גם כן: "אתה תמיד הכתובת לשאול איך מתמודדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 16:04 כט בניסן התשפד

"האמנת שיהיו לנו חיים טובים, שנזדקן יחד, איך אני ממשיכה עכשיו?"
ג'ואנה, אלמנתו של רס"ר נחמן הרץ ז"ל, צילום: ללא,

לוחם צה"ל רס"ר נחמן נתן הרץ ז"ל הובא היום (ג') למנוחות לאחר שנפל אתמול בפגיעת הכטב"ם במטולה. מאות בני אדם הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון ואלמנתו ג'ואנה ספדה בדמעות. "אהבת חיי, מון אמור. אני לא יודעת לתאר איך אני מרגישה. הלב שלי שבור. זכיתי בך, בעל ואבא מושלם. תמיד היית פה בשבילי. אני רוצה אותך עכשיו. אין לי כח, בא לי לראות את הפנים שלך עכשיו, אני צריכה חיבוק ממך עכשיו, שתעשה לי פרצופים שיצחיקו אותי, כמו תמיד" ספדה.

רס"ר נחמן הרץ ז"ל

רס"ר נחמן הרץ ז"ל צילום: Shutterstock, דובר צה"ל

"היינו אחלה צוות" הוסיפה, "תמיד אהבנו אחד את השניה, כיבדנו. זה ידוע, זה ג'ואנה ונחמן. אבל אף פעם לא לבד. אתה החצי השני שלי, עכשיו כשאתה לא נמצא אני מרגישה אבודה. ה', תן לי כוח. האמנת שיהיו לנו חיים טובים, שנזדקן יחד, איך אני ממשיכה עכשיו?".

"אמרת לי, אם אני לא אלחם – מי ילחם? ונסעת צפונה"

אביו סיפר שהוא ביקש מבנו שלא יעלה צפונה כי הרגיש שמזלו אוזל. "אמרת לי, אם אני לא אלחם – מי ילחם? ונסעת צפונה". הוא סיפר שבא ממשפחה של שורדי שואה. "אתה הלוחם שלנו, ותהיה תמיד הלוחם שלנו."

אחיו ישראל הוסיף: "נחמן נתן אחי הגדול. אתה לא רק גיבור מלחמה אלא גם הגיבור הפרטי שלנו. תמיד הרגשת את האחר, והיית נותן את כל כולך ואת הלב". אודליה, האחות: "נחמן נתן, אחי עם הלב הגדול שתמיד עמד לצידנו. כמו שגם כאן נתת את נפשך, היתה לך נשמה של נתינה, נשמה של טוב אין סוף. איך עשית לנו את זה?! אתה פייטר, אף פעם לא מוותר. אתה תמיד הכתובת לשאול איך מתמודדים. איך נעבור את זה בלעדיך? אתה ביחד עם אמא עכשיו, בקשו רחמים על כל עם ישראל, שלא יהיה עוד צער. אוהבת אותך תמיד".