אתם יודעים מה כתבו להורים של מור וליבמן? "אתם לא רוצים את הילדים שלכם בחיים"

הוריו של הצעיר הישראלי שנחשב לחטוף קיבלו את ההודעה הקשה לפיה התגלו שרידי גופתו, וזמן קצר לפני כן בני משפחות מקרבה רחוקה של חטופים השתלחו בהם בקבוצת הווטסאפ, "לא מבינה איך האנשים האלה ישנים אחרכך בלילה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/24 13:15 כט בניסן התשפד

אתם יודעים מה כתבו להורים של מור וליבמן? "אתם לא רוצים את הילדים שלכם בחיים"
הלוויתו של אליקים ליבמן בחברון , צילום: Gershon Elinson,Flash90

ביום ראשון האחרון הובא למנוחת עולמים אליקים ליבמן הי"ד, אשר שרידי גופתו אותרו בשטח ישראל לאחר שהוגדר חטוף. אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין בחברון. הוריו, אבישג ואליהו, היו חלק מפורום "תקווה", שמאגד חלק ממשפחות החטופים, הידועות בהתנגדותן לעסקה חלקית או לעצירת המלחמה מול ארגון הטרור. כעת, אמו של חטוף אחר מספרת על היחס הקשה שספגה המשפחה.

איילת סמרנו, אמו של החטוף יונתן סמרנו, התראיינה הבוקר (ג') לשי גולדשטיין וארז תדמור ברדיו גלי ישראל וסיפרה כי לאחרונה נפתחה קבוצת ווטסאפ עבור בני משפחות החטופים, שכללה בני דודים מדרגות שונות. "אנשים עם קרבה משפחתית קלושה, בקבוצה הזו יש גם חלק מהורי החטופים עצמם. אתם יודעים מה כתבו להורים של איתן מור ואליקים ליבמן? ׳אתם לא רוצים את הילדים שלכם בחיים׳, אחרי שעתיים ההורים של אליקים ליבמן הי"ד קיבלו את ההודעה המחרידה".

אליקים ליבמן

אליקים ליבמן, במשך חצי שנה הוריו חשבו שהוא בחיים | צילום: באדיבות המשפחה

עוד הוסיפה: "אני באמת לא מבינה איך האנשים האלה ישנים אחרכך בלילה. מדובר באותם האנשים שעד השבעה באוקטובר ניהלו כאן מלחמה ברחובות על הרפורמה. יש אנשים עם קרבה משפחתית רחוקה לחטופים שנוסעים ברחבי העולם, נפגשים עם דמויות וארגונים, ומדברים בשם המשפחה של החטוף".