"נשמה ענקית שירדה לעולם": אלפים מלווים למנוחות את אליקים ליבמן בחברון

אלפים מלווים את גופתו של אליקים ליבמן למנוחות ברחבת מערת המכפלה. "בני אליקים שלי, נשמה ענקית שירדה לעולם" ספדה אמו של אליקים, "ילד מתוק, חייכן וחכם. בזכותך אלפי אנשים עשו מעשים טובים".

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/05/24 17:59 כז בניסן התשפד

"נשמה ענקית שירדה לעולם": אלפים מלווים למנוחות את אליקים ליבמן בחברון
אליקים ליבמן, צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שנמצאה גופתו של אליקים ליבמן, שהוגדר חטוף וגופתו נמצאה בשטח ישראל, היום (א') אלפים מלווים אותו למנוחות ברחבת מערת המכפלה. "בני אליקים שלי, נשמה ענקית שירדה לעולם" ספדה אמו של אליקים, "ילד מתוק, חייכן וחכם. בזכותך אלפי אנשים עשו מעשים טובים. בזכותך אלפים הדליקו נרות והוסיפו ברכה ועשו טוב".

הרב אליהו ספד לאליקים ליבמן ז"ל

גם הרב שמואל אליהו ספד לאליקים ואמר: "אנחנו, במקום הזה, נזכיר כפי שאבא היה עושה. אברהם אבינו. שרה אמנו. תעמדי על דעתך. גרש את האמה הזו ואת בנה, יצחק אבינו, קום תעמוד לפני אבינו שבשמיים, תאמר כמו שאמרת: 'ריבונו של עולם, מסרתי נפשי'.

אליהו ליבמן בכיכר החטופים

הוריו של אליקים ז"ל בכיכר החטופים , צילום: מטה משפחות החטופים

כזכור, בשבוע שעבר דווח כי נציגי צה"ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית הודיעולמשפחתו של אליקים ליבמן ז"ל, אשר הוגדר כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל. גופתו של ליבמן נמצאה בקברה של מאבטחת נוספת במסיבה, ויקטוריה גורלוב, בבית העלמין בחולון.