לאחר מציאת הגופה - נקבע מועד הלוויתו של אליקים ליבמן

אליקים ליבמן, שגופתו נמצאה ביום שישי בשטח ישראל, מעדכנת על כי הלוויתו תתקיים מחר, יום ראשון, בשעה 16:00. "הזדמנות נוספת להודות לכל עם ישראל על התפילות והדמעות שלא חוזרות ריקם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/24 21:30 כו בניסן התשפד

לאחר מציאת הגופה - נקבע מועד הלוויתו של אליקים ליבמן
אליקים ליבמן, צילום: באדיבות המשפחה

לאחר שביום שישי דווח כי גופתו של אליקים ליבמן, שהוגדר כחטוף, נמצאה בשטח ישראל, וכי נרצח בשבעה באוקטובר, המשפחה מעדכנת על מועד ההלוויה: "הלוויתו של הקדוש אליקים שלמה הי"ד תתקיים מחר, יום ראשון, כ"ז ניסן. דברי פרידה בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה ומשם מסע הלוויה רגלי לבית העלמין העתיק בחברון".

המשפחה ישבה בביתה מקצת שבעה

על פי פסיקת הרבנים, המשפחה ישבה בביתה מקצת שבעה ביום שישי. קבלת ניחומים מהציבור הרחב תתקיים לאחר ההלוויה מיום ראשון בערב ועד יום חמישי. "הזדמנות נוספת להודות לכל עם ישראל על התפילות והדמעות שלא חוזרות ריקם ובעזרת ה' יפעלו להשבת כל החטופים ולניצחון עם ישראל על אוייביו השפלים", נמסר מהמשפחה.

אליהו ליבמן בכיכר החטופים

אליהו ליבמן בכיכר החטופים , צילום: מטה משפחות החטופים

גופתו של ליבמן נמצאה בקברה של מאבטחת נוספת במסיבה

כזכור, נציגי צה"ל והמכון לרפואה משפטית הודיעו ביום שישי למשפחתו של אליקים ליבמן ז"ל, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר וגופתו נמצאה בשטח ישראל. גופתו של ליבמן נמצאה בקברה של מאבטחת נוספת במסיבה, ויקטוריה גורלוב ז"ל, בבית העלמין בחולון.