מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

עוד עזיבה במטה משפחות החטופים: "במקום קמפיין נשכני פנו למגזר הדתי"

חברת הפרסום אדלר-חומסקי עוזבת את מטה משפחות החטופים לאחר שנקלעו לעימות עם משפחות שלא היו מרוצות מהמיתוג המחודש: "במקום קמפיין נשכני קיבלנו צבעי תכלת, פניה עיקרית למגזר דתי ושפה שיותר נוחה לממשלה"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 30/04/24 18:35 כב בניסן התשפד

עוד עזיבה במטה משפחות החטופים: "במקום קמפיין נשכני פנו למגזר הדתי"
הפגנת משפחות חטופים, צילום: Tomer Neuberg,Flash90

עוד עזיבה במטה המשפחות: חברת הפרסום אדלר-חומסקי אשר עמדה מאחורי המיתוג החדש של קמפיין מטה משפחות החטופים החליטה לעזוב את המטה לפני כשבוע, כך לפי הכתב בר שם אור. לפי הדיווח, ההחלטה לעזוב הגיעה אלחר עימות עם משפחות חטופים שלא היו מרוצות מהמיתוג החדש וטענו כי הוא פונה לקהל הדתי והימני על חשבון הקהל הבינלאומי.

"במקום קמפיין נשכני קיבלנו צבעי תכלת ופנייה עיקרת למגזר הדתי"

אחד מבני המשפחות טען כי "באדלר חומסקי פשוט החליטו להפוך את המטה למוצר כמו קוטג'. הרגשנו לא בנוח עם המיתוג מחדש של המטה ועם החיבוק שהם רצו לייצר מול ראש הממשלה. שינו לנו את כל הדנ"א והרבה משפחות לא אהבו את זה. במקום קמפיין נשכני קיבלנו צבעי תכלת, פניה עיקרית למגזר דתי ושפה שיותר נוחה לממשלה".

דובר מטה משפחות החטופים הודיע על עזיבה

כזכור, לפני כחודשיים היה זה חיים רובינשטיין, דובר מטה המשפחות, שהודיע על עזיבה: "לפני כמעט חמישה חודשים, בבוקר השמונה באוקטובר, הייתה לי הזכות לייסד את מטה משפחות החטופים יחד עם רונן צור ודודי זלמנוביץ" כתב רובינשטיין. "אחרי כמעט חמישה חודשים שבהם חיי האישיים הוקפאו לחלוטין לטובת שליחות שהיא 24/7 עם מעט מאוד שעות שינה, עידכנתי את נציגי המשפחות על בקשתי לסיים את תפקידי כדובר המטה".

הפרישה הראשונה ממטה משפחות החטופים

חודש לפני הודיע מייסד מטה משפחות החטופים, רונן צור, על פרישה וזאת על רקע עימות עם המשפחות. "במפגש משפחות החטופים הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה. במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, אשר התנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה" כתב.