סמוטריץ': התוצאות של העסקה יהיו הרות אסון - מוכן לשבת באופוזיציה

יו"ר מפלגת הציונות הדתית במתקפה על העסקה המסתמנת מול חמאס וקרא לראש הממשלה להורות על כניסה מיידית לרפיח: "קבינט המלחמה הסכים לוויתורים אסטרטגיים המסכנים את מדינת ישראל"

חדשות כיפה חיים ג'רבי, חדשות כיפה 30/04/24 16:39 כב בניסן התשפד

סמוטריץ': התוצאות של העסקה יהיו הרות אסון - מוכן לשבת באופוזיציה
סמוטריץ' ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מחריף את הלחץ על ראש הממשלה נגד אישור העסקה המסתמנת עם חמאס, ובהצהרה שמסר היום (ג') בתום דיון של סיעת הציונות הדתית הודיע כי הוא מוכן לשבת באופוזיציה במחיר הפלת העסקה. "באופן אישי הכי קל היה לי כאיש ציבור פוליטיקאי לתמוך בכל עסקה ובכל מחיר" טען סמוטריץ', "הייתי מקבל מחיאות כפיים מכולם, ממשפחות החטופים, מהתקשורת, מהקהילה הבינלאומית, אבל בסוף האחריות שלי היא כלפי הציבור, למצפון שלי ולאמת. והראש והאמת אומרים שחייבים להתנגד לעסקה כזו כי התוצאות שלה יהיו הרות אסון".

"מוכן לשלם מחירים ציבוריים כדי למנוע את הסכנה הקיומית"

סמוטריץ' הוסיף: "כפי שהוכחתי כשהתנגדתי להקמת ממשלה עם מנסור עבאס ורע"מ שהיום כולם יודעים ומבינים את הקשר העמוק ביניהם לבין החמאס והתמיכה בטרור, והייתי מוכן לשלם מחיר פוליטי כולל של ישיבה באופוזיציה, כך גם כעת, אני נכון לשלם מחירים ציבוריים כדי למנוע את הסכנה הקיומית המרחפת מעל מדינת ישראל".

סמוטריץ': "קבינט המלחמה הסכים לשחרר מאות רבות של מחבלים כולל רבי מרצחים"

בהמשך דבריו שר האוצר תקף את קבינט המלחמה: "קבינט המלחמה הסכים לוויתורים אסטרטגיים המסכנים את מדינת ישראל. הוא הסכים לסגת ממסדרון נצרים ולאפשר חזרת מאות אלפי תושבים לצפון רצועת עזה ובכך לאפשר לחמאס לכבוש מחדש את השטח. הוא הסכים לשחרר מאות רבות של מחבלים כולל רבי מרצחים עם דם יהודי על הידיים. הוא הסכים בעצימת עין להתחיל לדון על סיום המלחמה לפני הכרעת חמאס ולוותר על כיבוש רפיח".

תן כבר סוף סוף את הפקודה 'רפיח עכשיו'

בסיום דבריו קרא סמוטריץ' לראש הממשלה להורות על כניסה מיידית לרפיח: "אל תספר לנו בבקשה שאפשר יהיה לחזור לרפיח אחר כך. אתה יודע ואני יודע שהלחץ הבינלאומי רק ילך ויגבר. אדוני ראש הממשלה, דבר אל בני ישראל ויסעו. תן כבר סוף סוף את הפקודה 'רפיח עכשיו'. תחליט שהולכים להכרעה ברורה ולא חלילה לכניעה איומה. גלה את המנהיגות הנדרשת לעת הזו".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368