מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

חברת הכנסת מהליכוד: מקווה שחמאס יסרב לעסקה

לטלי גוטליב נמאס מהתנהלות הממשלה בחודשים האחרונים. היא פירטה שורת מעשים והתפשרויות של נתניהו והקבינט וטענה: "לא מנצחים בלי לתקוף ללא רחם. זה במשמרת שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/04/24 22:02 כא בניסן התשפד

חברת הכנסת מהליכוד: מקווה שחמאס יסרב לעסקה
טלי גוטליב, סוער בכנסת., צילום: Chaim Goldberg,FLASH 90

על רקע הדיווחים על עסקת חטופים בפתח שתכלול שחרור של אלפי מחבלים, והפסקת אש בת ארבעים יום תמורת 33 חטופים, חברת הכנסת מטעם הליכוד טלי גוטליב מביעה את אי שביעות רצונה מהעסקה, ותוקפת את התנהלות הממשלה.

"בערב הקשה הזה כולי תקווה שחמאס יסרב"

"זהו לי נגמר הקרדיט" זעמה הערב (ב'). "במשמרת של ממשלת ימין מתנהלת מלחמה תוך התחשבות מופלגת באויב, והכל תוך כניעה לארה"ב באופן שמחזק את חמאס. לא מנצחים כשמספקים לאויב סיוע, דלק, כשפותחים את מעבר כרם שלום וכשתומכים ומסייעים בבניית רציף לעזתים. לא מנצחים כשמתמהמהים 3 חודשים ללא כניסה לרפיח. לא מנצחים בלי לתקוף ללא רחם", זעקה.

היא המשיכה ופירטה מעשים נוספים של הממשלה מתחילת המלחמה, והבהירה: "מנצחים רק כשמדברים במושגים של ניצחון בעיניים של האויב. כיבוש צפון הרצועה והתיישבות בה. וחיסול גדודי החמאס. זה במשמרת שלנו. תקשיבו לחיילים וללוחמים הגיבורים האדירים והחכמים שלנו שלגמרי מבינים את ההכרח להמשיך להילחם בעזה עד לניצחון! אני צועקת כך מתחילת המלחמה. בערב הקשה הזה כולי תקווה שחמאס יסרב כפי שסירב עד עכשיו לעסקה שמשמעותה העמדת בטחוננו בסכנת נפשות ממש" הודתה גוטליב.