מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

ממשל ביידן קיבלת את הסרטון של הירש גולדברג-פולין כבר ביום שני

הטרור הפסיכולוגי של חמאס נמשך: ארגון הטרור פרסם תיעוד ראשון של הירש גולדברג פולין, שנחטף ממסיבת הנובה בעודו פצוע מירי בידו. בסרטון, שלא ברור מתי צולם הוא נראה קטוע יד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/24 17:38 טז בניסן התשפד

ממשל ביידן קיבלת את הסרטון של הירש גולדברג-פולין כבר ביום שני
הירש גולדברג פולין, צילום: ללא

ארגון הטרור חמאס פרסם היום אחר הצהריים (ד') סרטון ראשון מהשבי של החטוף הירש גולדברג-פולין. הסרטון הוא אות חיים ראשון של הצעיר שנחטף ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, שם נראה לאחרונה פצוע בידו מירי במיגונית. בסרטון שפורסם נראה כי יד שמאל שלו נקטעה מאז. אתר כיפה בחר שלא לפרסם את הסרטון ואת תוכן הדברים שגולדברג-פולין אומר בו - שהוכתבו לו כמובן על ידי שוביו, כחלק מהטרור הפסיכולוגי של ארגון הטרור.

הCNN פרסם כי מחלקת המדינה של ארה"ב קיבלו את הסרטון יומיים לפני שפורסם רשמית, ומאז גורמים רשמיים היו בקשר עם משפחתה של גולדברג-פולין, לפי גורם אמריקאי. ה-FBI פועל על מנת לבחון כל פרט בסרטון על מנת ללמוד כמה שיותר על תנאי השבי שלו.

הירש גולדברג פולין

הירש גולדברג פולין, צילום: ללא

משפחות חטופים מטעם פורום תקווה מסרו בתגובה לסרטון: "הסרטון הזה הוא עוד איתות שחמאס לא מורתע ומעוניין להתעלל בנו, משפחות החטופים. ליבנו יוצא אל משפחת גולדברג - פולין ואנו כואבים איתם את האכזריות והגועל של החמאס".

"מצפים מראש הממשלה ומקבינט המלחמה להפסיק לדשדש ולהתחיל להפעיל מנופי לחץ משמעותיים שישיבו את הירש"

עוד כתבו כי: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה מכל אמצעי התקשורת לא לשתף פעולה עם סרטוני התעמולה הנאצית. אנו מצפים מראש הממשלה ומקבינט המלחמה להפסיק לדשדש ולהתחיל להפעיל מנופי לחץ משמעותיים שישיבו את הירש ויתר החטופים לביתם בהקדם. ישנם מנופי לחץ רבים להשבת החטופים שלא נעשה בהם שימוש, כמו סיפוח של שטחים מהרצועה, הפסקת סיוע "הומניטארי", כיבוש פילדלפי ועוד".

רק בשבוע שעבר נכללה אמו של הירש, רייצ'ל גולדברג פולין ברשימת 100 האנשים המשפיעים בעולם. המגזין נימק את הבחירה בגולדברג פולין ואמר כי היא הפכה לאחת הסניגוריות הגלויות ביותר עבור החטופים ומשפחותיהם. "היא נפגשה עם עשרות מנהיגי עולם, כולל הנשיא ביידן, ונאמה באו"ם בעיר ניו יורק ובז'נבה. היא אפילו זכתה לפגישה עם האפיפיור", כתבו.