החסימות הליליות: מאות חסמו את שיירות הסיוע ההומניטרי מירדן

מאות פעילים מתנועת צו 9 חסמו את משאיות הסיוע ההומניטריות באזור דימונה בעת שעשו את דרכן מירדן לעזה. "המדינה לוקחת את הסיוע בסתר באישון לילה ובכבישים צדדיים כדי שלא יראו את הכמויות העצומות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/04/24 08:45 יד בניסן התשפד

החסימות הליליות: מאות חסמו את שיירות הסיוע ההומניטרי מירדן
משאיות הסיוע שנחסמו, צילום: תנועת צו 9

אחרי חודשיים של הפסקה בשבועות האחרונים חזרו פעילי תנועת צו 9 לפעולות המחאה ולחסימות הכבישים בניסיון לעכב את הגעת הסיוע ההומניטרי לעזה. הלילה (ב') חסמו פעילי התנועה את משאיות הסיוע ההומניטריות בצומת דימונה בעת שעשו את דרכם מירדן לעזה. כוחות מג"ב ומשטרה שהגיעו למקום ניסו לפזר את המוחים, אך עקב הגעת כמות רבה של פעילים המשאיות נותרו חסומות עד השעות הקטנות של הלילה.

"המדינה לוקחת את הסיוע בסתר באישון לילה ובכבישים צדדיים"

בתנועת צו 9 מסרו בתחילת הלילה: "לא מאוחר לעצור את המחדל הנוראי הזה שמתבצע בשקט בשקט מאחורי הגב של אזרחי ישראל. המדינה לוקחת את הסיוע בסתר באישון לילה ובכבישים צדדיים כדי שלא יראו את הכמויות העצומות ושאזרחים לא יעצרו את המחדל הזה, אנחנו רוצים את החטופים שלנו בריאים ושלמים בבית".

יו"ר תנועת צו 9 הכריזה על חזרת החסימות

כזכור, לפני כשבוע, רעות בן חיים, יו"ר תנועת צו 9 הודיעה כי התנועה בראשותה תחזור לחסום משאיות סיוע שנכנסות לרצועת עזה: "נגיע כולנו לחסום את המשאיות שנותנות סיוע לארגון הטרור חמאס. לצערנו מדינת ישראל ממשיכה מדי יום לחזק את האויב ולתת לו מתנות. דווקא בזמן שעדיין מוחזקים ברצועה מעל 100 חטופים, עלינו להפעיל לחץ על חמאס, להפסיק לתת לו סיוע, וזה הדבר היחיד שיכול להביא להשבת החטופים".