"הוביל אותן לעליית הגג": נעצר חשוד בעבירות מין בקטינות בירושלים

צעיר תושב ביתר עילית נעצר על ידי המשטרה בחשד שביצע עבירות מין בקטינות אותן הכיר בעיר ירושלים. לבקשת המשטרה, הוארך היום מעצרו לטובת המשך פעולות החקירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 13:07 ט בניסן התשפד

"הוביל אותן לעליית הגג": נעצר חשוד בעבירות מין בקטינות בירושלים
הוביל את הקורבנות לעליית הגג, צילום: Tinnakorn jorruang,Shutterstock

במהלך החודשים האחרונים, מתנהלת חקירה בתחנת לב הבירה של מחוז ירושלים כנגד חשוד (19) בביצוע עבירות מין כלפי שלוש קטינות בגילי 16-14 בירושלים. השלוש הגישו לאחרונה את תלונתן, כשהאחרונה שבהן לפני מספר ימים, על מקרים שהתרחשו בקיץ האחרון.

על פי החשד - הוביל את הקורבנות לעליית גג בירושלים

על פי החשד, ניצל החשוד את תמימותן של הקטינות לאחר שנפגשו במסגרת חברתית, שם הכירן ופיתח עמן שיחות היכרות, הן גם במרשתת. לאחר מכן כשנפגשו ובאמתלה כלשהי, הוביל את הקורבנות אל עליית גג מבנה בירושלים, שלהערכת חוקרי המשטרה מדובר במקום המוכר לחשוד ואותו ניצל למטרותיו הפליליות לכאורה פעם אחר פעם, שם ביצע בהן את המיוחס לו.

ניידת משטרה, אילוסטרציה

ניידת משטרה, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

השוטרים הגיעו אל ביתו של החשוד

במסגרת החקירה הרגישה שניהלו חוקרי המשטרה, נאספו עדויות וראיות כנגד אותו חשוד ואמש, הגיעו בלשי תחנת לב הבירה אל ביתו של החשוד והוא נעצר על ידם לחקירה ובכך הפכה החקירה גלויה. הבוקר הובא החשוד בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והורה על הארכת מעצרו ב-5 ימים נוספים, עד לתאריך 21.4, לטובת מיצוי פעולות החקירה הנדרשות ובניסיון לאתר אף קורבנות נוספים למעשיו מעין אלו המיוחסים לו.