פרויקט המיתוג של שכונת עכו מזרח החדשה יצא לדרך

עיריית עכו יצאה בימים אלה בתהליך של מיתוג שכונת עכו מזרח החדשה שהולכת ונבנית ממזרח לעיר. את תהליך המיתוג מוביל משרד הפרסום "חברון זלצמן" שנבחר במכרז ובסיומו צפויה העיר עכו לקדם קמפיין פרסום במימון משרד הבינוי והשיכון בהיקף של כמיליון שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 11:00 ט בניסן התשפד

פרויקט המיתוג של שכונת עכו מזרח החדשה יצא לדרך
הפרויקט יצא לדרך, צילום: דוברות עיריית עכו

השבוע התקיימה ישיבת התנעה בהשתתפות ראש העיר, עמיחי בן שלוש, סגנית מנהל המחוז במשרד הבינוי והשיכון במחוז חיפה, סימה חמו, מנכ"ל העירייה אזי לוי, דובר העירייה שרון דהאן שמוביל את הפרויקט מטעם העירייה, ארז כלב ממשרד הדובר, מהנדסת העיר רות רוטנשטריך, ראש מנהל קשרי קהילה ליזו אוחיון ודודי חברון ממשרד הפרסום.

לאחר שייבחר שם לשכונה יעוצב הלוגו

במהלך הפגישה הוצגו שמות ותגי ליין לשכונה וראש העיר הנחה לקיים סקר תושבים על שני שמות מרכזיים. הסקר יופץ בימים הקרובים ברשתות החברתיות ובאתר העירייה. לאחר שייבחר שם לשכונה יעוצב הלוגו שילווה את הקמפיין.

השכונה שנמצאת בימים אלו בפיתוח צפויה לאכלס כ-30 אלף תושבים חדשים ב-8,000 יחידות דיור ותכיל גם כ-500 דונם של אזור תעסוקה ומסחר. מתוך 8,000 יחידות הדיור שעתידות להיבנות, 2,000 יחידות כבר שווקו על ידי רשות מקרקעי ישראל.

הפיתוח כולל שכונות חדשות בבניה מתקדמת

הסכמי הגג שנחתמו עם משרד האוצר, הבינוי והשיכון, מנהל מקרקעי ישראל ועיריית עכו, לבנייה של כ-17,000 יחידות דיור חדשות, תוך נחישות לקדם התפתחות מוניציפאלית חדשה והתייעלות של העיר, הובילו את העיר עכו לתהליך מרשים של תנופת בנייה אינטנסיבית.

הפיתוח כולל שכונות חדשות בבניה מתקדמת, פארקים ירוקים ואזור תעסוקה גדול. הסכמי הגג העצימו את היכולת של עיריית עכו לאחד בין השמירה על התרבות וההיסטוריה העשירה של עכו, לבין הצורך לפתח תשתיות עירוניות מודרניות ומתקדמות ולאפשר למשפחות, לרכוש דירות בשכונות חדשות, בקרבת אזור תעסוקה חדש.

ראש העיר עכו, עמיחי בן שלוש: "תנופת הבניה בעיר פותחת בפני התושבים הזדמנויות חדשות רבות. אנו פועלים במשותף עם משרד הכלכלה והשר ניר ברקת, למשיכת תעשיות ביטחוניות שיפעלו באזור התעסוקה החדש ואשר יספקו מקומות עבודה רבים לתושבי העיר, לצד משיכת תושבים חדשים מקרב עובדי התעשיות הביטחוניות".

השכונה שנבנית בימים אלו על פי עקרונות הקיימות תכלול טיילת עירונית בה יעבור גם נתיב הזרימה של נחל עכו. בנוסף, כמו כן צפויים להיבנות פארקים רבים, מוסדות ציבור וקהילה, גני ילדים ובתי ספר לטובת התושבים.