"אתה משקר": שר האוצר סמוטריץ' נטש ראיון באמצע

שר האוצר ירד מהשידור לאחר שכספית ציטט אותו, "מי ששותף לממשלה לא צריך להכניס אותו לבית הכנסת". סמוטריץ' טען בתגובה כי הוא משקר, וירד מהשיחה לאחר שכספית עימת אותו עם דבריו וקרא לו "שקרן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 10:32 ט בניסן התשפד

"אתה משקר": שר האוצר סמוטריץ' נטש ראיון באמצע
סמוטריץ' ובן כספית, צילום: אורן בן חקון, פלאש 90 | תומר אפלבאום, פלאש 90

במהלך ראיון עם בן כספית, שר האוצר סמוטריץ' ירד מהשידור לאחר שכספית טען כי סמוטריץ' אמר בעבר כי "מי ששותף לממשלה לא צריך להכניס אותו לבית הכנסת". שר האוצר טען בתגובה כי הוא משקר, וירד מהשיחה לאחר שכספית עימת אותו עם דבריו וקרא לו "שקרן". לאחר הראיון, כספית שיתף בחשבון ה-X שלו את הראיון המדובר מתקופת ממשלת בנט.

סמוטריץ הגיב בפוסט בחשבון ה-X שלו, בו הוא כתב: "בן לצערי תקוע בשישי באוקטובר ולנו כנבחרי ציבור יש אחריות על השיח". בהקלטה מסיום הראיון ששיתף, הוא נשמע טוען כי השנאה והפילוג בחברה הישראלית משחקים לידיו של סינוואר.

זאת לא הפעם הראשונה שסמוטריץ' עוזב ראיון באמצע. על רקע המלחמה התקיימה אמש (ג') ועידת "ישראל היום" באשקלון. במהלך הוועידה, נערך ריאיון עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שעזב את הבמה באמצע הריאיון, לאחר שקיבל צעקות מהקהל. "אני מדורות, חברי הקהילה שלי חטופים והמשפחה שלי הרוסה. הבן שלי בעזה ושלך לא מגויס, אתה יכול להסתכל עליי בעיניים?", צעק מהקהל נוכח בוועידה.