סיעת "מאוחדים" הירושלמית חתמה על הסכם קואליציוני עם ראש העיר

הסיעה הסרוגה בעיר ירושלים, סיעת 'מאוחדים', חתמה על הסכם קואליציוני ותהיה שותפה בכירה בקואליציה. לאחר כמעט חודשיים מהבחירות ולאחר משא ומתן ממושך הסיעה מסמנת הצלחה גדולה במשא ומתן

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/04/24 08:35 ט בניסן התשפד

סיעת "מאוחדים" הירושלמית חתמה על הסכם קואליציוני עם ראש העיר
ראשי הסיעה עם ראש העיר משה ליאון, צילום: דוברות

הסיעה הסרוגה בעיר ירושלים, סיעת 'מאוחדים', חתמה היום (ג') על הסכם קואליציוני ותהיה שותפה בכירה בקואליציה. לאחר כמעט חודשיים מהבחירות ולאחר משא ומתן ממושך הסיעה מסמנת הצלחה גדולה במשא ומתן לקידומה של ירושלים ושל מעמדו של הציבור הדתי לאומי.

יו"ר הסיעה, סגן ראש העיר אריה קינג ימשיך לכהן כסגן ראש העיר בשכר בחצי הקדנציה הראשון.
באחריותו יהיו תיק מורשת ישראל ותיק התברואה והוא ישמש כיו"ר הועדה לבטיחות בדרכים ומ"מ מחזיק תיק חניה.

צילום: shutterstock

סיעת מאוחדים תקבל נציג בוועדת תכנון ובנייה

מספר 2 ברשימה, חבר המועצה הנכנס דור לוי יחזיק בתיק נוער מלא (תיק אשר היה מפוצל בקדנציה הקודמת) הכולל בתוכו אחריות על תנועות הנוער, קידום נוער ורכזי הנוער בשכונות. בנוסף לוי יהיה יו"ר הועדה לקידום מעמד הילד בעיר.

עוד סוכם כי סיעת מאוחדים תקבל נציג בוועדת תכנון ובניה ובוועדת כספים, וחברות בדירקטוריון בחברות העירוניות השונות. ההסכם אשר נחתם מדגיש את העובדה כי הסיעה קבלה את מספר הקולות המרבי בציבור הציוני דתי בעיר. ההסכם יוביל לשמירה על האינטרסים של הציבור הממלכתי דתי והתורני בעיר.

יו"ר הסיעה, סגן ראש העיר אריה קינג: "בשעה טובה מסתערים על קדנציה נוספת. לאחר משא ומתן ממושך הגענו ב"ה להישגים תקדימיים בשורה של נושאים החשובים מאד לירושלים ולציבור הדתי לאומי. לראשונה בהיסטוריה של העיר יהיה תיק חינוך דתי לאומי, עובדה זו מהווה את תחילתו של תיקון היסטורי. איחוד תיקי הנוער שהיו מפוזרים עד כה, יאפשר בעז"ה השקעה עירונית מיטבית בנוער היקר שלנו. נמשיך לעמוד בחזית העצמת הריבונות במזרח העיר ובמאבק בעבריינות המשתוללת".

חבר המועצה דור לוי מוסיף: "את כל חיי הקדשתי למען החינוך והנוער. הגעתי מעולם החינוך והנוער, גדלתי ועבדתי בתנועות הנוער. המטרה שלי הייתה לקבל את התיק היקר הזה, הנוער של העיר ירושלים הוא ההנהגה של המחר וצריך להחזיר אותו לראש סדר העדיפויות בעיר! אין לי ספק שנצעיד את התחום לגבהים חדשים בע"ה"