"בחיים לא הייתי ממנה אותו": נחשפו הקלטות איילת שקד ואפי נווה

לפי הקלטות חדשות ששודרו במסגרת תחקיר של העיתונאי עמרי מניב, שקד נשמעת טוענת לכאורה כי ישעיהו שנלר, המועמד הסרוג, התאים יותר לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בת"א, כחלק מבקשת נווה לאורנשטיין, שיבחר לתיקים שלו שופטים מעצמו

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 22:03 ח בניסן התשפד

"בחיים לא הייתי ממנה אותו": נחשפו הקלטות איילת שקד ואפי נווה
איילת שקד, צילום: פלאש 90

לפני כחודש, חשף העיתונאי חיים לוינסון הקלטות בין השופט בדימוס איתן אורנשטיין יחד עם אפי נווה, בתקופה בה שניהם כיהנו בתפקיד, בהם נווה מבטיח לכאורה לשופט אורנשטיין כי ידאג ששקד תמנה אותו לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב.

בתגובה לחשיפת לוינסון, איילת שקד טענה כי "אורנשטיין היה המועמד הטוב ביותר", אך לפי הקלטות חדשות ששודרו הערב (ג') במסגרת תחקיר של העיתונאי עמרי מניב, שקד בכלל טענה לכאורה כי ישעיהו שנלר, המועמד הסרוג, התאים יותר לתפקיד מבחינה פוליטית ומקצועית, אך ויתרה לכאורה על מינויו כחלק מבקשת נווה לאורנשטיין, שיבחר לתיקים שלו שופטים מעצמו.

בית המשפט המחוזי בתל אביב

בית המשפט המחוזי בתל אביב, צילום: CANVA

לוינסון לאחר החשיפה: "רגע של סיפוק"

כזכור, החשיפה של לוינסון גררה שיח נרחב ברשתות ועוררה הדים רבים. בין המגיבים גם העיתונאי החרדי ישי כהן שהגיב ללוינסון וכתב: "האזנתי לכל ההקלטות של איתן אורנשטיין שפירסם חיים לוינסון. הגעיל אותי הלעג והזלזול בנכות של שופט עמית. איזה רוע. אבל זה בין בנאדם לחברו. הדיל שרקם מסריח ולכאורה פלילי. אם יש טיפה יושרה ליועמ"שית חייבים לפתוח בחקירה".