רע"מ מגיבה על סגירת העמותה שחשודה בסיוע לטרור: "האשמות ושקרים"

במשרד המשפטים הודיעו על כוונתם לסגור את עמותת "סיוע 48" המקושרת למפלגת רע"מ בעקבות ממצאים שמצביעים על כך ששיתפה פעולה עם ארגוני טרור בחו"ל - ברע"מ מאשימים: "מתנהל נגדנו קמפיין מתמשך וארסי מצד גורמי ימין קיצוני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 17:11 ח בניסן התשפד

רע"מ מגיבה על סגירת העמותה שחשודה בסיוע לטרור: "האשמות ושקרים"
מנסור עבאס, יו"ר רע"מ, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

אחרי הודעת משרד המשפטים היום (ב') כי העמותה "סיוע 48" תיסגר - במפלגת רע"מ מוציאים הודעה ובוחרים לתקוף את ההחלטה. החלטת משרד המשפטים התקבלה על רקע תחקירים שחשפו כי העמותה מקיימת קשרים עם ארגוני טרור.

"האשמות ושקרים בשביל לברוח מאחריות לאסון"

"אותם גורמים שתדלקו ביודעין את החמאס במזוודות דולרים והפקירו את ביטחונם של כלל אזרחי ישראל, יהודים וערבים, טופלים עכשיו האשמות ושקרים בשביל לברוח מאחריותם לאסון ובגלל אינטרסים פוליטיים ציניים", כתבו ברע"מ.

"מאז שהחל המשא ומתן על כניסה אפשרית של רע"מ לקואליציה מתנהל נגדנו קמפיין מתמשך וארסי מצד גורמי ימין קיצוני, במטרה לסכל כל סיכוי להשתלבות הפוליטית של האזרחים הערבים במדינה. הדבר נעשה על גבה של עמותת סיוע הומניטרית שפועלת תוך ידוע ושיתוף פעולה עם כל הגורמים המוסמכים במדינה. אין לנו ספק כי העמותה תוכיח שפעלה כחוק".

משרד המשפטים: עולה חשש כי העמותות העבירו כספים או שיתפו פעולה עם ארגוני טרור

נזכיר כי במשרד המשפטים נימקו את ההחלטה וכתבו כי "עולה חשש כי העמותות העבירו כספים או שיתפו פעולה עם ארגונים מחוץ לישראל שהוכרזו כארגוני טרור, חשש לשימוש בנכסים שלא לקידום מטרות העמותה ועוד. לאור האמור, הודיעה היחידה לעמותות על התראה טרם נקיטה בהליכי פירוק בעניינן".