חגית משה חתמה על הסכם קואליציוני עם משה ליאון

הישג משמעותי לציבור הדתי לאומי: המפד"ל-הציונות הדתית חותמת הסכם קואליציוני עם ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון. "ההצלחה הגדולה של הציונות הדתית בבחירות המקומיות בכל רחבי הארץ נושאת פירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 16:50 ח בניסן התשפד

חגית משה חתמה על הסכם קואליציוני עם משה ליאון
חגית משה ומשה ליאון , צילום: אריה לייב אברמס

סיעת המפד"ל-הציונות הדתית בירושלים חתמה היום (ג') על הסכם קואליציוני עם ראש העיר משה ליאון, לאחר משא ומתן אינטנסיבי שהובילה יו"ר הסיעה, חגית משה, סגנית ראש העיר הנכנסת: "ההסכם המצוין שהבאנו יתן לנו את היכולת להשקיע בציבור הציוני דתי בירושלים ובגדול"

ההסכם מבטיח הישגים משמעותיים עבור הציבור הדתי לאומי בירושלים, תוך חיזוק משמעותי של תחומי החינוך, הרווחה, החברה והקהילה.

הישגים עיקריים של ההסכם הקואליציוני עם ראש העיר ליאון

1. חגית משה תכהן כסגנית ראש העיר ותחזיק בתיק החינוך, תיק מרכזי וחשוב ביותר לציבור הדתי לאומי, בו תוכל משה לקדם את ערכי הציונות הדתית ולשפר משמעותית את מערכת החינוך בעיר. תיק החינוך היה לאבן מחלוקת מול כל סיעות העירייה, אך ראש העיר הביע שוב את אמונו בחגית משה וביכולותיה להיות מחזיקת תיק שתדאג לכל תושבי העיר.

2. יהודה פרוידיגר, מספר 2 ברשימה, יקבל אחריות על התיקים החברתיים, לרבות תיק צמי"ד מורחב (טיפול אנשים עם מוגבלויות) ותיק האזרחים הוותיקים.

3. חברי הסיעה יקבלו חברות בועדות שונות ומשמעותיות בעירייה.

4. ההסכם מבטיח השקעה משמעותית בציבור הדתי לאומי בכל רחבי העיר, תוך קידום ערכים חשובים כמו חינוך איכותי, רווחה, חברה וקהילה.

5. בנוסף, תיק הקהילות יורחב ויהיה תחת אחריותה של חגית משה, וכן מ"מ תיק קליטה ועלייה דבר שיאפשר לה השפעה משמעותית יותר על נושאים קהילתיים חשובים לתושבי ירושלים וכן לעידוד עלייה לירושלים ושיפור הקליטה.

חוגגים חתימה על ההסכם

חוגגים חתימה על ההסכם צילום: אריה לייב אברמס

חגית משה, סגנית ראש העיר הנכנסת: "ההסכם המצוין שהבאנו יתן לנו את היכולת להשקיע בציבור הציוני דתי בירושלים ובגדול. שמנו לעצמנו כיעד את הערכים עליהם נבחרנו וקיבלנו את תיק החינוך ועוד מספר תיקים חברתיים וקהילתיים למען תושבי ירושלים. יש כאן בשורה גדולה לציבור שלנו ואני מודה לראש העיר משה ליאון על שיתוף הפעולה".

יהודה ולד, מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית: "ההצלחה הגדולה של הציונות הדתית בבחירות המקומיות בכל רחבי הארץ נושאת פירות. אנו שמחים שירושלים עומדת בראש שמחתינו כשנציגינו היקרים שותפים משפיעים עם תיקים חשובים ביותר עבור תושבי ירושלים. כמו בכל הארץ גם כאן בהובלת חגית וגורי נשקיע בגדול בציבור הציוני דתי ולמען כלל תושבי העיר גם בחינוך טוב ואיכותי וגם בתחומי הרווחה, החברה והקהילה בעיר. אני מאחל להם בהצלחה. ההסכם הקואליציוני מהווה צעד משמעותי קדימה עבור הציבור הדתי לאומי בירושלים, ומבטיח עתיד טוב יותר עבור כלל תושבי העיר".