14 שנה לאחר נפילת אביו: נתניהו פגש את בנו של אלירז פרץ ז"ל בבקו"ם

ראש הממשלה נתניהו הגיע לגיוס לוחמי גולני וגבעתי בתל השומר ופגש את בנו של אלירז פרץ ז"ל: "אין ביטוי חזק יותר ממה ששמעתי ממנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/04/24 14:14 ח בניסן התשפד

14 שנה לאחר נפילת אביו: נתניהו פגש את בנו של אלירז פרץ ז"ל בבקו"ם
בנו של אלירז פרץ מתגייס, צילום: חיים צח / לע"מ

ברקע המלחמה, הגיוסים לצה"ל ממשיכים. ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ג') עם מתגייסים טריים, המיועדים לתפקידי לוחמה בחטיבת גולני ובחטיבת גבעתי בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר. במהלך הביקור, פגש את בנו של אלירז פרץ ז"ל, נכדה של מרים פרץ.

נתניהו עם המתגייסים החדשים,

נתניהו עם המתגייסים החדשים, צילום: חיים צח / לע"מ

נתניהו: "מרגש להיות כאן עם הנכד של מרים פרץ"

"מרגש אותי להיות כאן עם הנכד של מרים פרץ, שאביו ודודו נפלו למען הגנה המדינה והוא מתגייס היום לגולני", מסר נתניהו. "אין ביטוי חזק יותר ממה ששמעתי ממנו, וממה שאני רואה כאן מהצעירים האחרים, הגיבורים הללו, על הנכונות שלנו להגן על עצמנו, בכוחות עצמנו ובעזרת הרוח המיוחדת של עם ישראל. זה מה שאנחנו רואים פה".

"הדבר החשוב ביותר שיש לנו זה הרוח. זה הנכונות שאני רואה כאן בעיניים שלכם, במפקדים שלנו, בצבא שלנו, בעם שלנו ואני סומך עליכם. אני סומך עליכם, אני מחזק אתכם. אני נזכר בעצמי, הייתי פה לפני כמה שנים. זו אותה הרוח שנמשכת לפנינו ואחרינו שממשיכה איתכם, ובעזרת ה׳ - יחד ננצח. זה הדבר הכי חשוב שתזכרו. חברים שלכם, וחלק הכרתם עכשיו, זה ה'יחד', ועם זה מנצחים. אז תשמרו אחד על השני, תשמרו על המדינה, ביחד ננצח".

בנוסף, במסגרת הביקור נפגש ראש הממשלה עם חיילים בודדים, עולים חדשים שעלו לארץ במיוחד כדי להתגייס, חניכי מכינות, בן שכול ומתגייסים שהושפעו מהמלחמה.