פרשן 12 מאשים את מפגיני קפלן בעיכוב העסקה: "תוצאה ישירה של התנהלותם"

על רקע סירוב נוסף של חמאס למתווה עסקת החטופים, עמית סגל נשבר ומאשים את ביידן, מפגיני קפלן וח"כי האופוזציה בהקשחת העמדות של סינוואר: "מה בדיוק חשבו לעצמם כשדרשו ממדינת ישראל להתקפל על מנת לקדם עסקה?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 22:25 ז בניסן התשפד

פרשן 12 מאשים את מפגיני קפלן בעיכוב העסקה: "תוצאה ישירה של התנהלותם"
עמית סגל, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

המשא ומתן על עסקת החטופים ממשיך, והערב (ב') פורסם המתווה השערורייתי אותו הציע חמאס: שחרור 20 חטופים בלבד בתמורה לרשימת דרישות ארוכה ולא אפשרית. בעולם מתחילים להבין כי סינוואר מתחמק מעסקה בכל מחיר. פרשן חדשות 12, עמית סגל זועם ומאשים בדבר את ביידן, האופוזיציה ומפגיני קפלן.

"הקשחת העמדות של סינוואר היא תוצאה ישירה ודי בנאלית של התנהלותם"

"מה בדיוק חשבו ביידן, שני האלמונים מעובדה, מפגיני קפלן וח"כי האופוזיציה, כשדרשו מממשלת ישראל להתקפל ('עכ-שיו') על מנת לקדם עסקה והאשימו אותה בהפקרת החטופים?" זעם סגל הערב בחשבון X. "הקשחת העמדות של סינוואר היא תוצאה ישירה ודי בנאלית של התנהלותם" טען.

כזכור במסגרת המתווה, הוצע לשחרר כ-20 חטופים בלבד תמורת שישה שבועות הפסקה בלחימה. מספר החטופים המוצע הוא רק מחצית מהמספר שנדרש בהצעה המקורית, מסר בכיר ישראלי. עוד הוא ציין כי חמאס משתמש "בתירוצים מגוחכים" כדי להסביר את ההפחתה במספר החטופים. לפי טענת חמאס למשל, חלק מהחטופים שאמורים להיות כלולים בעסקה אינם בין החיים או שאינם בידיו.