האישה, המתנקש ושני האקדחים: פרטים חדשים על חיסול חלפן הכספים הלבנוני

שבוע לאחר חיסולו המסתורי של מוחמד סרור, בלבנון חושפים את ממצאי החקירה וטוענים כי המוסד הישראלי הוא שהתנקש בחייו. מהחקירה עולה כי אישה פיתתה את סרור לווילה, שם חיכה לו מתנקש. הווילה הייתה מושכרת על ידי שוכר לא ידוע | כל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/04/24 18:39 ז בניסן התשפד

האישה, המתנקש ושני האקדחים: פרטים חדשים על חיסול חלפן הכספים הלבנוני
חלפן הכספים של חיזבאללה, צילום: 27א

לפני כשבוע נמצאה בעיירה בלבנון גופתו של חלפן הכספים מוחמד סרור. הרצח המסתורי של סרור, חלפן הכספים של ארגון הטרור חיזבאללה, מתחיל אט אט להתבהר, ועל פי הטענות בלבנון המוסד הישראלי הוא שהתנקש בחייו. כך דווח היום (ב') בעיתון הלבנוני א-נאהר.

האישה פיתתה, והמתנקש חיכה בווילה: פרטי החקירה

ככל שמתקדמת החקירה הולך וגובר החשד כי המוסד הישראלי הוא שהתנקש בחיי החלפן. על פי הדיווחים, כל המסמכים של האנשים שנחשדו בביצוע הפשע התבררו כמזויפים. עוד עולה מהחקירה כי אישה פיתתה את סרור לווילה בעיירה, שם חיכו לו אנשים נוספים שירו בו. על פי הדיווחים, הגופה נורתה משני אקדחים שונים.

החוקרים הלבנונים שניסו למצוא את עקבותיהם של המתנקשים בעזרת התחקות אחרי עקבותיהם נתקלו במכשול כשגילו כי המקום הושכר דרך האינטרנט, וכי אין אפשרות להתחקות אחרי השוכר. עוד צוין כי 4,000 דולר שולמו מדי חודש כדמי השכירות. עם זאת, צוין כי החוקרים צריכים זמן נוסף על מנת להגיע למסקנה חד משמעית בנוגע לזהות המתנקש.

בכתבה זו נעשה שימוש בתמונות וסרטונים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, הנכם מתבקשים לפנות אלינו עם הצילום המקורי בדוא"ל office@kipa.co.il