מלחמת מגן וחץ
מלחמת מגן וחץ

לפיד נגד נתניהו: "כל מה שנשאר מ'מר בטחון' זה עיי חורבות מבארי עד קריית שמונה"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד תקף את הממשלה בחריפות: "אויבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש" | על החטופים: "עשרות חטופים כבר מתו בשבי כי הממשלה לא עשתה עסקה בזמן"

אביה גלס אביה גלס, חדשות כיפה 15/04/24 11:55 ז בניסן התשפד

לפיד נגד נתניהו: "כל מה שנשאר מ'מר בטחון' זה עיי חורבות מבארי עד קריית שמונה"
לפיד, תוקף את נתניהו, צילום: Yonatan Sindel,Flash90

ברקע התקיפה האיראנית בישראל, וההיתכנות לתקיפה ישראלית חוזרת בשטח איראן, נאם הבוקר (ב') ראש האופוזיציה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד והתייחס לתקיפה. בין היתר, תקף את נתניהו אישית: "כל מה שנשאר מ'מר בטחון' זה עיי חורבות מבארי עד קריית שמונה, אלימות של טרוריסטים יהודים שיצאו משליטה, ואובדן גמור של ההרתעה הישראלית".

צילום: Miriam Alster,Flash90

לפיד: "אויבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש"

‎לפיד תקף בנחרצות את הממשלה ובראשה נתניהו ואמר שהם הפכו לאיום קיומי על ישראל. "הם ריסקו את ההרתעה הישראלית. אויבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש. אני לא חושב שיש למישהו ספק שננהל טוב יותר את הביטחון, פשוט מפני שאי אפשר לנהל אותו גרוע יותר ממה שנתניהו מנהל אותו. האיש מוביל אותנו מאסון לאסון".

"עשרות חטופים כבר מתו בשבי כי הממשלה לא עשתה עסקה בזמן"

‎לפיד התייחס לחטופים שעדיין נמצאים בעזה: "והכי נורא, אני לא חושב שנותר כבר למישהו ספק, שכל עוד הוא ראש הממשלה הוא ימשיך לעכב את עסקת חטופים. לא נחזיר את הבנים והבנות הביתה. הזמן עובר והם מתים. עשרות חטופים כבר מתו בשבי כי הממשלה לא עשתה עסקה בזמן".

הפגנה בעד שחרור החטופים

הפגנה בעד שחרור החטופים, צילום: Miriam Alster,Flash90

"הבעיה שלנו היא איראן, אבל הבעיה שלנו היא גם כאן. אם לא נזיז את הממשלה הזו בזמן, היא תביא עלינו חורבן. היא כבר מביאה. הגיע הזמן לבחירות, עכשיו", סיכם.