אין לימודים? אין בעיה: 8 עיסוקים עם ילדיכם בצל האיום האיראני

בצל הפחד מתגובת נקם איראנית על חיסול הבכיר, דובר צה"ל הודיע כי המסגרות החינוכיות לא יתקיימו. אנחנו כאן כדי לעזור למצוא קצת עיסוקים לימים המתוחים בתוך הבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/24 22:21 ה בניסן התשפד

אין לימודים? אין בעיה: 8 עיסוקים עם ילדיכם בצל האיום האיראני
אפשר להעביר את התקופה ברוגע, צילום: LightField Studios,Shutterstock

בצל הפחד מתגובת נקם איראנית על חיסול הבכיר, דובר צה"ל הודיע כי המסגרות החינוכיות לא יתקיימו, וכן איסור על התקהלות של יותר מ-1,000 אנשים ביחד. בזמן שעשרות אלפי הורים מוטרדים מהמצב הנפשי של ילדיהם בימים האלו, אנחנו כאן כדי לעזור למצוא קצת עיסוקים לימים המתוחים בתוך הבית.

גם הילדים יאהבו

גם הילדים יאהבו, צילום: B Calkins,Shutterstock

  1. סרט - בכל מקרה הם יהיו מרותקים למסכים, אז בואו נעשה את זה חוויה משותפת. בנטפליקס ובערוצי היוטיוב ניתן למצוא לא מעט סרטים שניתן לצפות בהם כל המשפחה. בונוס: תכירו להם סרטים שאתם צפיתם בהם כילדים, ותצלמו את תגובתם, אנחנו לא אחראים לתוצאות.
  2. ציור ביחד - אין דרך טובה להגחיך את הימים האבסורדים כמו לצייר את מנהיגי הטרור בשלל תוספות קומיות מתבקשות: אוזני עכבר, זנב או אף של חזיר.
  3. בישול - ברחבי האינטרנט תוכלו למצוא אלפי מתכונים של עוגות או קינוחים קלים להכנה. אין כמו כדורי שוקולד כדי להמתיק את ימי המתח.
  4. כדורגל - הספורט הלאומי עדיין כאן! כל מה שאתם זקוקים לו הוא כדור, ושני אבנים שירכיבו שער. תראו איך הברזילאים הולכים עם חיוך על הפנים כל היום, זה רק בגלל זה.
  5. משחקי קופסא - אחרי שהבאנו לכם טיפים איך לנצח בקטאן, אין סיבה שלא תיישמו זאת על ילדיכם. אבל אל תהיו קשים איתם, תסכימו למכור להם קצת חיטה.
  6. לימוד כלי נגינה - מחקרים שונים אומרים כי הזמן הכי טוב ללמוד כלי נגינה זה בגילאי היסודי ואף לפני. יש ביוטיוב מאות סרטונים שמלמדים מאפס כיצד לרכוש את הידע המתאים. לכו תדעו, ילדיכם עוד יהיה בקיסריה ביום מן הימים.
  7. שיעורי בית - תקצבו זמן של שעה כדי לסיים את כל המטלות שהמורים נתנו עד לסוף פסח, הם עוד יודו לכם. לאחר מכן, פנקו אותם בסוף בגלידה תוצרת בית שהכנתם ביחד לפי עצה מספר 3.
  8. מה שלומך? - אנחנו יודעים שאתם הורים טובים, וברור לנו שאתם דואגים להם כל הזמן. עם זאת, רבים מאיתנו שוכחים לשאול את הילדים באופן פשוט - איך אתה מרגיש? השאלה, כשהיא בסיטואציה שנוחה להם, יכולה לגרום להם לדבר ולפתוח כפי שלא ציפיתם.